Film betyg

| Filmbetyg
 
4/5 hjärtan
Filmen handlar om en ung tjej som blir skickad till sin mormor och morfar över sommaren så att hennes mamma kan fokusera på ännu ett av sina giftermål. På sommaren går Greta från att ha varit självmordsbenägen och deprimerad till en snäll och omtänksam person. Detta beror på att hon har träffat en kille på en restaurang som vill hjälpa henne förändra sig och ju mer tid dom spenderar tillsammans desto mer känslor visar sig finnas inom dom.
 
 
En b-film kanske, men såg den för att Hilary Duff var med. Den är inte speciellt spännande eller rolig och den bjuder inte på så mycket men den var lite små mysig att se ändå. Tyckte att det var helt sjukt att hon var 17 år och aldrig sett en bild på sin pappa. Greta var en riktig bitch i början men hon hade sina anledningar. Hennes kille, Julie är ganska snygg fast hans röst är lite annorlunda. Jag tyckte inte om de tecknade bilderna/scenerna som kom upp lite då och då men förmodligen så kom de från hennes lilla bok. En film man ser när man inte har något annat för sig. Någon av er som har sett den? :)
 Bild lånad från google
Johanna - A dream as a model ♥

verkar ju bra, den typen av filmer gillar jag :D

Erika

Tyckte den filmen var bra, men inget jag ser mer än en gång :)

KassandraPalma

Den filmen är riktigt bra!

Amanda

Såg den för ett tag sen, bra film! :)

VERONICA - modeblogg

Åh älskar denna film, tack för tipset! Grym! :) Kram

Caroline Blomberg

åh vill se den där filmen, även fast det kanske är en B-film som du säger :)

Nathalie Tegelstam

- tack :)
Denna måste jag se!

Rebecca

Den verkar bra, måste se den någon gång!! :)

Sofia

Jag tycker den är sådär faktiskt. Men kul att du gillade den.

Louise

den filmen är så himla bra :D

V I L M A L A ♔

Bra tips !:D

Anonym

Ska nog passa på att se denna ikväll! Har inte direkt något bättre för mig! Tack för tipset :) Kram

ina

tack för tipset! vilat se den men det har aldrig blivit av men nu så! :D

nathalie

såg den här om dagen faktiskt=) den var så där. tyckte inte riktigt att hon passade i den rollen.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: