Film betyg

| Filmbetyg

 
4/5 hjärtan
Ally Darling har dejtat så gott som alla sorters killar som en kvinna kan skaffa sig, men hon har aldrig hittat den rätta. Av rädsla för att bli ensam resten av livet bestämmer hon sig för att ge sina ex en andra chans och söker upp dem en efter en för att ta reda på om drömprinsen egentligen funnits mitt framför näsan på henne hela tiden.
 
Tryck här för att se trailern.
 
Den här filmen var helt okej. Man kan lista ut efter halva filmen vad som kommer att hända. Det var kul att se hur alla killarna såg ut när de dejtade första gången. Oj vad man förändras på några år, även om det var film så är det ju faktiskt så i verkligheten också. I de flesta filmer brukar det vara killen som springer efter tjejen, men här var det tvärtom. En sevärd film, enligt min åsikt.

Bild lånad från google
MATILDA

bra filmtips =)

Linnéa

Alltid bra med filmtips :p

Moa Eriksson

åh älskar filmen!!

sv: du om någon är fin!

linnea

åh den verkar lättsam och rolig. måste se den nån dag! :)

sussi

super m filmtips =)

ebba

snygg blogg!
hopps du har en bra tisdag!
Kram :)

MALIN

den är riktigt riktigt rolig!!!

Inga-Linn

Den verkar bra ska nog se den. Haha, känns som jag säger så om alla filmer du tipsar om men denna ska jag se, hehe!:)
Sv; Ja, det är ju rätt långt!

Agnes Eriksson

sv: hihi åh taack...
åh måste se den, också haha.. kram

Erika

Brå skådespelare!

sv: Ja absolut, det är det alltid:)

Boel

Kanske ska kolla på den :)

VERONICA - modeblogg

Superbra tips till filmkvällen ikväll! Toppen! :) Kram

Vera

Åh den verkade ju mysig, ska kolla!

Kram

Gabbies

Tack för filmtipset! Tycker det är svårt att hitta bra filmer faktiskt..

Nathalie Tegelstam

Roligt med filmtips, kanske ska titta på den :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Den filmen är bra :)

Cornelia

Bra filmtips! Måste se ;)

fotografvesna.se

åh den måste ja se

FrökenTV, bloggen om tv och film

har för mig att jag sett den men har verkligen inget minne av vad jag tyckte om den.

frida christina

Låter som en bra film!

Lina Johansson

Åh måste se den filmen! :)

linah

haha tyckte den var sjukt rolig:D

Marie

Jag tycker att den filmen är bra men som du skrev kan man lista ut ganska mycket om hur den kommer sluta, tyvärr :/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: