Because I'm happy, clap along if you know what happiness is to you

| Resor, Vardag
Hej kompisar! De senaste dagarna har vi hyrt mopeder och åkt runt och tittat, vi har hyrt båt och fiskat, degat vid poolen och badat massor. Jag däremot mår sådär, får ont i magen av minsta lilla jag äter vilket resulterar i att jag inte kan äta så mycket och går runt hungrig istället. Det är en ond cirkel här. Men jag passar på att njuta så mycket som möjligt! Hoppas allt är bra med er! <3 
Amanda

Såå mysigt! Usch hoppas du inte blir magsjuk eller nått..

VERONICA - modeblogg

Åh så fin du är! :) Kramar

Hanna

Åh så härligt :D
Vill också åka utomlands :)

Caroline Blomberg

men åh va härligt! är verkligen så avis!!

kaffehörnan

Underbart och gott ser de ut

isabella

Fina bilder! :D

frida christina

Härligt!

jonna

tack!
gud, så härligt :)

Moa Eriksson

tjusiga bilder!

Sofia Eklund

sv; ja det var supergott!

Åh va skönt ni verkar ha det!

Sanna Preifelt

Hoppas verkligen att du njuter och har det jättebra!

Emma

Vilken härlig chokladdryck! :)

Ja det är skönt att få en vardag :)

Ebba Axelsson

Du verkar ha det bra! Kram på dig :)

frida christina

Åh vilka härliga bilder!

LINDAVIOLA - med bebis i magen!

Hoppas att magontet går över, jobbigt att ha så ont :(

Emma Grann Fotografi

Härligt!!...

elin stridh

åh, eller hur? härliga bilder :D

Amanda

Vad härligt :D

PINKPIERCINGS.se

Fina bilder :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Skönt att ni har det bra, tråkigt dock att du har ont i magen :(

Madeleine

åå herrre va gott det ser ut!

Clara

Så härligt och vilka fina bilder!

Lotta

Sv: Tack så jättemycket! :) och det både låter & ser ut som om du har det hur bra som helst, man blir ju inte lite avis eller så ;)

Lina Johansson

Härliga bilder!

sv: Tack så mycket :)

ebba:)

åhh så härligt!

SOPHIEHELENA

Ja eller hur! :)
Ser super härligt ut :)

Emilia Sjödin

Åh vad gott! :)

SARA

Låter kul! Fina bilder också :)

linnea

härliga Bilder! :)

frida christina

Sååå härligt!

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Jättefina bilder. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: