When we come together it feels like forever

| Djupt
I never wanted to let you go
When you look back it's when you realize 
This will be long gone
When we come together it feels like forever
It feels like forever, love 
 
So live the life you want to live 
Love the life you want to live
But it feels like forever when we come together 
Beatrice Jakobsson - Julkalender

Fin text! :)

Vackert :)

Elin

Härligt bild. Kramis

Emilia Sjödin

fin bild! :)

marina

Vad ska du göra idag då? :)

Kajsa-Stina

Åh så fin och gripande text. Känner igen mig i den väldigt mycket. Kärlek kan vara bland de finaste som finns, samtidigt som det kan göra väldigt ont också. Massa kramar till dig♥

milina.blogg.se

fin text! :)

Denise

Fin bild! :)

miningalinn

Så fin bild!
Visst är det taylor swift?:)

Josephine

Fin bild!

F E L I C I A

Hoppas inte det hänt något!

Emmy Lam

Så fint inlägg ^^

Linda

fin bild, hoppas du mår bra.

bexollila

du är snygg om ngn!

Isabell

Så fin bild! :)

Fin bild!

Pauline

fint!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: