We're only getting older baby, and I've been thinking about it lately

| Vardag
Igår åkte jag hem efter skolan, tog det bara lugnt och kollade på serier. På kvällen gick jag och mamma ut på en powerwalk innan Paradise hotel börjar. Idag gick jag upp med tuppen, redan vid 6. Jag och mitt UF företag skulle till Solna där ett tryckeri ligger för att lämna våra väskor. Slutade lite tidigare idag i skolan, träffade Hanna då. Vi har umgåtts, lagat middag tillsammans och solat. Nu ska jag kolla klart på Paradise hotel innan jag går och lägger mig, är så himla trött. Puss&Kram
Felicia - Modell

Fin bild :)

miningalinn

Does is ever drive you crazy? Just how fast the night changes..var tvungen!:D
Skönt att bara ta de lugnt!:)

MALIN

Det låter som en bra dag! Jag ska sätta igång Paradise hotel nu - spännande att se vem som åkte :)

Elin

Vackra du!

NICOLE

Vad har ni för uf-företag? :)

Kajsa-Stina

Så mysig bild med löven och så fin du är :)

Skönt med en powerwalk med mamma! Älskar att gå på promenader och powerwalks. Så skön motionsform samtidigt som man rensar huvudet och får frisk luft! :) Kramar♥

CECILIA

fin outfit!

Kimmey ~ Kung varje dag

Låter som en bra dag :)

Lydia

så fin!

MATILDA

fin bild på dig :)

☆Z I N J A☆

Så fin!

Christina

Vilken snygg klänning :)
Hoppas det går bra med erat UF-företag :)

Finis!

linda

fin som alltid

Carolina

Ja, det var jätte skönt att vara ledig! :)

Jätte fin bild och lät som en härlig dag igår :D

Ida Lindborg ♡

åh så snygg outfit!

Sv. Tack så jättemycket! :)

Josephine - Living in London

Fin! :D

miningalinn

Vad flitiga ni verkar vara med företaget. Går det bra för er?:)

Sv: ja jag tycker också hon är grym!(:

Beatrice Jakobsson - Julkalender

Skorna ser ut att vara fina!

Linda [fotoblogg]

Skönt att vara ute och gå :)

Nelly

Härlig bild :) Och det låter som två härliga dagar ^^

linnea

skönt med en powerwalk :)

Hanna

Låter som en bra dag :)

Hoppas att du har sovit gott! :)

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤

Vilken fin bild på dig :)

Robex Lundgren

Fin bild

Vilken fin outfit. :)

Rebecka

Jättefin outfit!

Kram

linah

snygg outfit:D!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: