The smile on your face lets me know that you don't need me

| Natur, Vardag
I måndags kom jag till skolan halv 11, drog därifrån halv 12. Mötte Hanna i stan och vi köpte massa julklappar innan vi åkte hem till henne och bara tog det lugnt. I tisdags var vi lediga men gick till skolan en timme för att plugga matte, sen åkte jag och syster och köpte fler julklappar. Pluggade resten av kvällen. Igår hade vi vanlig skoldag, matteprov på morgonen som gick så där och muntlig redovisning i svenska efteråt som gick prima! 
 
Godmorgon på er! Sitter just nu och äter frukost, ska alldeles strax sminka mig och fixa det sista innan jag åker till skolan. Har prov i privat juridik nu på morgonen, håll tummarna för att det går bra! Har ingen aning om när jag slutar idag, hoppas det blir tidigare än schemalagt. Lektioner så här innan lov är ändå helt onödiga. Hoppas alla får en grym dag, kramis ♥
Kajsa-Stina

Åh så mysigt att handla julklappar! Ska själv iväg i eftermiddag och kika lite hihi. Så mysigt! Och otroligt vacker bild också :)

Mysigt med en god frukost innan du ska iväg till skolan. Jag håller alla tummar och tår för din skull att provet går bra idag! Kramar♥

rebeccamikaelsdotter.blogg.se

ha en bra dag :)

Denise

Hoppas provet går bra! :D

Elin

Stort lycka till på provet! Kram :)

Ida - Hon som föddes med LKG

Lycka till på provet :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Härligt att du lyckats handla massa julklappar:)

Josephine

Hoppas provet går bra!

hanna

hoppas du får en bra torsdag! :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Hoppas provet gick bra :)

Pauline

skönt att muntliga gick så bra :)och vad härligt med korta dagar :)

Isabell

Mysigt att handla julklappar! Jag fixade några till julklappar idag :) älskar att slå in dom å fixa haha!
Kram

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤

Låter som en bra dag både idag och igår!
Vad mysigt att handal julklappar!

Sara

Hoppas provet kommer gå bra :) Och vilka fina bilder :)

Cassandra

Fin bild :)

miningalinn

Hoppas provet gick bra:D
Varför var du på skolan så inte länge?:)

Sarah

De brukar va så segt i skolan på slutet av en termin :/

Kul att köpa lite julklappar. :)

Emmy Lam

Hoppas att provet går bra! :)

MALIN

Jättefin bild :) Hoppas du får en grym fredag!

MALIN

Förresten, vad tyckte du om finalen?!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: