Strange things did happen here

| Vardag
Bild lånad från pinterest. 
 
Alltså jag uppdaterar verkligen så sjukt dåligt, när jag går in på min översikt ser det ut som om jag bloggat ungefär varannan dag. Men jag skyller det på att det är lov, det händer saker hela tiden och är inte hemma så mycket. Igår åkte jag och Hanna till stan, kollade lite och på kvällen åt jag och familjen på indisk resturang. Idag har jag jobbat på pappas firma, slutade 3. Åkte hem, kollade några serie avsnitt och har nyligen lagat middag. Ikväll ska jag på bio med Filip och Sofia, vi ska se på Hunger games. Har inte hunnit se den än fast jag stressade med att läsa klart boken två dagar innan filmen släpptes. Hoppas alla får en fin kväll ♥
Sandra

Man uppdaterar när man själv känner för det för annars blir det bara påtvingat och de man skriver kanske inte blir lika intressant :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Vad roligt med bio! :)

Sara

Ibland måste man få vara lite ledig från bloggen :)

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Har man lov så vill man ju utnyttja det :)

svar: Ja det är så himla fint :D

Pauline

vill också se den, har inte heller hunnit

Kajsa-Stina

Du ska inte behöva be om ursäkt för att du inte bloggat varje dag. Herregud! Bloggen finns kvar och likaså dina läsare. Lovar dig! :) När det är lov ska man slappa och göra massa roliga saker med vänner. Bloggen är en del av ens liv absolut men det ska inte bli till något tvång utan man uppdaterar helt enkelt när man känner för det!

Mysigt med middag på Indisk restaurang också. Älskar deras mat då det skiljer sig en hel del från den Svenska maten! :) Stor kram <3

Boel

Ibland måste en få släppa bloggen, uppdatera när en vill och känner för det. Inte som ett måste :)

Sv: Eller hur!

Ida Lindborg ♡

Man måste bara ta en paus ibland, inget att be om ursäkt för :*

Sv: Tack så jättemycket! ♥

Céline

Så fin blogg du har tjejen! Kram :)

Emelie

Låter som bra dagar! Va kul att se hunger games :D

s a w o

Älskar hunger games : )

☆Z I N J A☆

Vad kul med bio:D

MADDISENJ.SE

Passa på och njut av ledigheten och häng inte upp dig på att "du måste blogga" Kram

Rebecka

Kul med bio, den filmen är jättebra!

miningalinn

Jag känner också att jag bloggar mindre när jag har lov. Nog för att man ha annat för sig!:)

Emmy

Hoppas att filmen är braa :)

Aschmanda

Jag förstår dig! Men man ska inte ha ångest över att man inte kan blogga, det ska vara roligt :)<3

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Roligt med bio! :)

Beatrice Johansson

Åh, den skulle jag också vilja se!:)

sv: Tusen tack:) Kramisar♥

Angelica Bengtsson Fotografi

Det ska vara kul att blogga och inte vara ett måste så det är ju bra att man gör det när man känner för det :)

Kashaya

Härligt med lov och roligt med bio. Hoppas filmen var bra.=)

Klara Andersson

kul me bio!

Petra

Gott nytt år i förskott Hoppas du får en fin nyårsafton!

Denise

Gott nytt år Amanda!
Jag önskar dig en riktigt trevlig nyårsafton och en härlig början på det nya året! ♥

Linda [fotoblogg]

Älskar hunger games filmerna så mycket!

Josephine

Underbar bild

Sarah

Va mysigt o äta på restaurang :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh, den är så bra!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: