Resumé av 2014

| Vardag
- Bokade och betalade handpenning för Magaluf resan - förväntningarna var på topp. 
- Åkte till Enköping och festade med gänget där. 
- Justin Bieber åkte dit för rattfylla och jag hamnade i någon form av sits där jag försvarade honom för alla anklagelser. 
- Köpte nytt gymkort på Eriksdalsbadet. 
 
- Åkte upp till Idre för att åka skidor.
- Åkte till Thailand i 17 dagar och hade det hur jävla bra som helst. En av de bästa resorna jag varit på. Besökte hur många öar som helst. 
 
- Kom hem från Thailand och några dagar senare fyllde jag 18 år.
- Gjorde ögonfransförlängning för första gången som jag fick i födelsedagspresent. 
- Övningskörde en hel del men teorin däremot gick riktigt trögt. 
 
- Köpte mitt 9de par converse, niiiiioonde par? Hur sjukt? 
- Fick en ny design när jag var med och tävlade hos Sanna
- Träningen gick utmärkt, tränade 3-5 dagar i veckan. 
- Gjorde risk 2an på gillingebanan. Ett av mina nervösaste ögonblick någonsin men det gick jätte bra! 
- Bloggen fyllde 6 år! 
 
- Tatuerade mig för första gången, ett ankare på revbenen. 
- Var på Miley Cyrus konsert med Filippa, så himla bra! 
- Kämpade på med både körkort och 2ans matte, hade jätte svårt för att kombinera båda två samtidigt då läxhjälpen i skolan och mina körlektioner var under samma tid.
- Åkte över till Ulrika på Gotland för att fira hennes 18 års dag. 
 
- Tog körkort och lyckan var total! Så sjukt tacksam för all hjälp jag fått både ekonomisk och med körningen. 
- Var på One Direction konsert, efter det blev jag kär i både Harry och Liam. 
- Fick en alldeles egen bil av papsen, världens bästa ♥
- Fick sommarlov och åkte upp till landet för att spendera i stort sätt hela sommarlovet där. 
 
 
- Jobbade 6 dagar i veckan på cafét på landet.
- Krökade och var på några spelningar med gänget på landet. 
- Åkte till Magaluf med Frida, My och Filippa. En grym resa trots att jag låg magförgiftad 3/7 dagar. 

 
- Åkte tillbaka till landet efter jag kommit hem från Magaluf. Njöt av de sista dagarna på lovet med bra människor. 
- Började sista året på gymnasiet, taggad till tusen. 
 
- Startade ett eget företag genom Ung företagsamhet i skolan, Bärande Hjälp UF.
- Hade brist på inspiration gällande både det ena och det andra. Tiden gick rätt långsamt samtidigt som jag försökte ta vara på den sista sommarvärmen. 
 
- Bytte från snedbena till mittbena, vilket var riktigt svårt då jag innan haft snedbena hela mitt liv. 
- Var på First Aid Kit's konsert, älskar deras musik trots att det inte var så mycket att "titta" på. 
- Tog/tagit paus från bowlingen och spelade för första gången sen maj. 
- Fick höstlov, besökte Örebro och festade sen resten av veckan. 
 
- Lovet tog slut och det kändes riktigt tungt att vara tillbaka i skolan. 
- Åkte ner till Enköping, träffade gänget och testade deras nattliv.
- Var på Ed Sheerans konsert med Cecilia, han var så sjukt bra och fick med sig alla trots att han stod ensam på scenen med en gitarr! 
- Började jobba på julmarknaden i Gamla stan för 3 året i rad. 
 
- Fick våra första produkter med UF företaget och stod samma dag på en julmässa i skolan. 
- Fick jullov och jobbade min sista dag på julmarknaden. 
- Åkte på party kryssning med tjejerna.
- Hade en grym julafton och kommer förhoppningsvis få en grym nyårsafton ikväll!
Sara

Så mycket roligt du har hunnit med :)

sofft.blogg.se

Åh, vill också åka till Thailand!

Kajsa-Stina

Åh vad kul att få ta del av ditt år i en liten årsresumé :) Så otroligt fina bilder och du ser ut att ha haft ett toppenår verkligen. Hoppas 2015 blir minst lika bra om inte bättre! Hur ser planerna annars ut för dig idag på nyår och allt? :)

Stor kram <3

Emelie

Låter som ett bra år :) Hoppas att 2015 blir suveränt för din del, gott nytt år!

Angelica Bengtsson Fotografi

Låter som ett bra 2014, önskar dig gott nytt år och hoppas 2015 blir bra! kram :)

hanna

fin resumé ! :D

CECILIA

lät som ett bra år!!

MADDISENJ.SE

Tack tjejen. Kul läsning

Kimmey ~ Kung varje dag

Låter som ett bra år :)

Rebecka

Verkar som du haft ett bra år! Gott nytt år :)

miningalinn

Vilket bra år du verkade ha:) förstår att du blev kär i Liam å Harry;)

Julia ♥

Roligt inlägg och ser ut som att 2014 varit ett grymt år för dig och hoppas 2015 blir ännu bättre! :-)

Aschmanda

Härligt"
Hoppas nya året blir kanon! :) <3

Maja

Vad roligt med magaluf!

Annsoh

fina bilder! Vad händer idag, :)? hur har nyåret varit?

tess- mamma till Malin & Olivia

Jag har nästan bestämt mig för att 2015 ska vara det året jag skaffar min första tatuering. Jag ska uppleva mer det här året & inte vara så instängd i småbarnslivet! Ser ut som att du haft ett helt underbart 2014!
Kram

Ida Lindborg ♡

åh låter som ett roligt år!! väldigt bra inlägg och fina bilder också!

Sv: tack så jättemycket hihi! :D kram

FrökenTV, bloggen om tv och film

bra inlägg

Vilka fina bilder. :)

miningalinn

Gud vad mycket konserter du var på, eller tre st men ändå:)

Rebecka

Fina bilder!

Natalie

Vilket kanonår du verkar ha haft!!

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilket bra år du har haft! :)

Madde

Verkar som att det varit ett bra år för dig!
kram

Sarah

De va inte dåligt me 9 par Converse :)
Men håller me om att dom e sjukt snygga :)

Denise

Vilket härligt år du hade! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: