Nelly rabattkoder

| Samarbeten
Idag ska jag tipsa om ännu fler rabattkoder från Rabble och den gången gäller det Nelly.com! Är det bara jag som varit inne på Nelly varje dag i december för att spana in deras julkalender? På Nelly kan man hitta exakt allt, för vilken åldersgrupp som helst, vilket kön som helst och vilken stil som helst. De har smycken, väskor, skor, kläder, underkläder, sportkläder o.s.v. Nelly är en fantastiskt hemsida som det dessutom är lätt att skicka tillbaka varor till om man inte är nöjd med sitt köp.
 
Med Nelly rabattkoder kan du välja att få 20% rabatt eller 150 kr rabatt på din order. Det finns även vissa andra rabattkoder och kampanjer som ger dig möjlighet att kombinera med en annan rabattkod eller kampanj. Passa på att vara ute i god tid för ibland är rabattkoderna tidsbegränsade! 

Älskar att kika runt på Nelly! :)

Kashaya

Rabattkoder är alltid trevligt.=)

Kajsa-Stina

Men åh vad bra! Jag är jätteofta inne på Nellys sida och kollar då jag tycker dom har så mycket snyggt :D Superbra att man kan få det för en lite billigare slant om man uppger den koden! :D

Denise

Nelly är verkligen en favoritbutik online! :)

MATILDA

Åh älskar nelly :D

Carolina Thoor

Måste man vara medlem eller hur fungerar rabattkoderna? :) ja jag gillar nelly.se, har några klänningar därifrån :D

Sv; ja gud ja, det är så härligt att veta att det är julafton om bara två dagar :') :D

Linnea Kinis

bra tips!

Sara

Älskar Nelly ! Men har inte gått in på deras sida då jag sparar till en LV väska och därför inte vill sukta efter andra saker :O hihi

☆Z I N J A☆

älskar nelly.com

Elin

Bra tips!! :D

Kul med rabatt. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: