My father told me when I was just a child, there are nights that never die

| Vardag
 
 
Idag fick vi sluta tidigare igen. Drog hem och pluggade inför matteprovet nästa vecka, har kollat på ett avsnitt av Nashville, hämtat ut paket på posten och bara tagit det lugnt hemma. Om 20 min börjar Paradise hotel så det ska jag kolla på innan jag går och lägger mig. Hoppas alla haft en grym onsdag! ♥
Sarah

Ja kollar me på PH nu :)

♫♪ sandra

åh nashville är så bra!

Linnea Kinis

fint halsband :)

Madeliene

Fin du är!! :)

linda

fina bilder!:D

milina.blogg.se

bra låtar! :)

Elin

The Nights av Avicii är så himla skön :)

Kajsa-Stina

Så fin du är vännen♥ Skönt att du fick sluta tidigare igår från skolan också så du kunde dra hem och plugga hemma på matteprovet. Tycker själv att det är bättre att plugga hemma? Även om jag pluggade rätt bra i skolan också så känns det bättre hemma på nåt sätt hihi.

Bra musiktips också! Älskade spotify :D

Charlotta Hägg

Sv: Tack så mycket :) och jag bara älskar Aviciis nya The nights!! Så himla taggad man blir när man hör den :D

Emmy Lam

Låter som en riktigt bra onsdag! Vad fin du är btw ^^

NICOLE

Woho Kristian is back :D

Och the nights är verkligen bra tycker jag :)

Skönt att få sluta tidigare :)

Denise

Massa bra låtar! :)

Emma Grann Fotografi

Härliga låtar!!

Så fina bilder. :)

Amanda

Skönt att sluta lite tidigare!

miningalinn

Vilket ämne inom matte har ni prov på?:)

Paulin

fina du!

Christina

Åh så skönt att sluta tidigare :) Hoppas du hade en fin torsdag :)

Boel

Nice musik :D

linnea

skönt att sluta tidigare!

Malin Lindgren

Åh, the nights är en väldigt bra låt, hade låten i lurarna påväg till gymmet tidigare idag faktiskt! :)

miningalinn

Bra låtar!:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: