Min önskelista 2014

| Inspiration, Vardag
 
Untitled #40
 
 
Här är en del av min önskelista för i år. Lite svårt att hitta rätt bilder, vill till exempel få påslakan men inte just de på bilden. Vad önskar ni er i år? 
 
Har jobbat mellan 10-18 idag också. Åkte direkt hem, duschade och åt middag. Har bara tagit det lugnt sen jag kom hem, kollat på serier, pratat i telefon och så. Börjar inte förrän halv 11 imorgon, men är rastlös och orkar inte kolla på några fler serie avsnitt så ska nog gå och lägga mig istället. Måste läsa lite i min svenska bok först. Hoppas alla haft en jätte bra andra advent ♥
NICOLE

Bra grejer där :)

Emmy

Skönt med sovmorgon! :D

Carolina Thoor

Tack ska du ha :D

I år har jag en ganska bra önskelista jag med :D tavla med en av alla fina bilder från model house som en tavla på mig och Niclas, skal till min telefon, presentkort på sf, saker från vårdväskan :D

Jag önskar mig inget i julklapp :)

Kajsa-Stina

Vad kul att ta del av din önskelista! Finns mycket fint där som jag själv också skulle vilja ha :) Finns ju så sjukt mycket fint som man inte skulle tacka nej till att få hihi! Kramar <3

marina

Vad mycket bra saker du kommit på. :) Själv önskar jag mig typ aldrig något.. Har nog inte önskat mig något alls på 3 år i rad nu förutom pengar, men alltid får man något skit man inte vill ha eller ens behöver. :P

Sanna Preifelt - JULKALENDER

Åh vad snygga grejer :) Skulle inte tacka nej till ngt (förutom sängen tror jag, om det är Hemnes så vill jag bara meddela att det är crappy kvalitet. Vi hade en sådan förut och den gick sönder på 2 veckor, hela stommen brakade mitt i natten, och sedan fick vi en ny som brakade efter 6 månader, så vi lämnade tillbaka allt. de har tydligen problem med den modellen sa de)

VERONICA - fashion blog

Härliga saker du önskar dig, hoppas tomten är snäll i år då! :D Kramar!

Maja

Vilken bra önskelista! Vill ha tex pengar, smink och en ny telefon!

Linda [fotoblogg]

Hade inte tackat nej till sakerna, jag önskar mig nog bara pengar eftersom det är enklast att köpa saker själv tycker jag :)

Jag önskar mig en locktång faktiskt. :)

lucydee

Vilken check önskelista :D Jag önskar mig presentkort haha

☆Z I N J A☆

Bra önskelista!

Denise

Det här året har jag haft jättesvårt att önska mig saker! Inte något speciellt som jag verkligen vill ha eller behöver. Förra året var dock önskelistan väääldigt lång istället! xD

Linnea Kinis

ser ut som bra grejer!

Jenny Karlsson

Härliga saker du önskar dig :)

Elin

Fina grejer :) / fd ptbyelin.se

hanna

lät som en bra önskelista tycker ja !:)

Natalie

Mycket bra saker på din lista:D

Fina saker! Helt ärligt så vet jag inte vad jag önskar mig... det jag önskar mig är så stort.

Celine

Åh vill ha klockan!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: