Look at that face, you look like my next mistake

| Vardag
Ber om ursäkt för bristen på inlägg igår, men jag orkade inte. Stannade kvar efter skolan med UF företaget och gjorde en uppgift sen drog jag och tränade. När jag gick därifrån började jag känna mig illamående och hade extremt ont i huvudet. Ont i halsen och hosta har jag fått också, spenderade resten av gårdagen i soffan. Har varit i skolan idag, fick gå hem tidigare och har sedan dess sovit och kollat på film. Hörs sen, kram
sandra

Hoppas du mår bättre idag! :)

miningalinn

Från vilken låt är rubriken?
Jobbigt med ont i halsen, krya på dig!

Hanna

Vad tråkigt att du inte kände dig så bra, hoppas det är bättre nu :)

Clara

Du får krya på dig!

linnea

jobbigt att vara lite halvkrasslig. krya!

Elin

Fin bild! :)

☆Z I N J A☆

Så fin bild:D

Christina

Hoppas du mår bättre nu :)

Nelly

Fy för huvudvärk och illamående :C Hoppas du mår bättre nu!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tråkigt att du blev dålig:(

Krya på dig! :)

Denise

Fy vad segt! Krya på dig :)

Kajsa-Stina

Så fin bild! Men så jobbigt att du känner dig så dålig och risig :( Hoppas du inte blir sjuk alltför länge utan att du kryar på dig fort! Kramar till dig♥

CAICAIS.BLOGG.SE ~

Superfin blogg! Blir verkligen inspirerad av designen :D kram

Ida Lindborg ♡

åh mysig bild! har också en sådan stjärna!
krya på dig!

Sv: tack fina ♡v

Cassandra

Fin bild :)

milina.blogg.se

krya på dig!

Amanda

Krya!

SARA EMILIA

Åh så trist att du inte mådde så bra, krya!

Hanna

Fin bild! :)

Hoppas du haft en bra 3:e advent!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: