It hurts, but I remember every scar. I've learned but living is the hardest part

| Porträtt, Vardag
Idag fick vi ha vår första lektion hemifrån och kom därför till skolan vid 1 idag. Slutade vid 2 och då åkte jag till stan och träffade Filippa. Vi gick runt på stan, köpte lite julklappar och så. Vid 18 befann vi oss på julmarknaden igen, mötte upp alla som jobbar där och sen gick vi till en resturang i närheten. Där hade vi bokat hela undervåningen för en middag tillsammans, kom alldeles nyligen hem. Ska dricka en kopp te nu och kolla på Breaking Bad innan Paradise hotel börjar. Puss&Kram
SARA EMILIA

Låter som en rätt bra dag! :)

Josephine - Living in London

Finis!

Madeliene

Så fin!

Nelly

Det låter som en händelsefull och trevlig dag! :) ^^

Hanna

Vad mysigt med julmarknad :)

Kul att köpa lite julklappar. :) Fin bild!

Elin

Sjukt hur vacker du är!

ebba

så fin!

Emelie

Så fin du är! Låter som en riktigt bra dag :D

Sanna Preifelt

Åh vad mysigt med julmarknad, det vill jag med gå på :)

♫♪ sandra

fin bild på dig!

bexollila

gud va vacker du är

miningalinn

låter som en jättebra dag!:D
Ska till stockholm nu i helgen!:D

MALIN

Fina fina du! Hoppas att du har haft en bra tisdag :)

Linda

fin bild!:D

Ida Lindborg ♡

så fin du är!


Sv: åh tack hihi! :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Låter som en bra dag!

Linda [fotoblogg]

Vad skönt att ha hemmalektion!

linnea

åh får ångest för att jag inte köpt en enda julklapp än!

Sarah

Skönt me en så kort skolda :)

Felicia - Modell

Så fin :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: