I can feel it in the way that you breathe

| Vardag
Kryssningen igår vart riktigt lyckad, möjligtvis att det hände små saker som inte var lika roliga men i det stora hela hade vi super kul. Träffade massa sköna människor som vi hängde med i stort sätt hela kvällen. De sista timmarna på båten kändes riktigt dryga men när man väl kommit hem och fått duscha var livet på topp igen. Planerna för ikväll var utgång men sov så lite under kryssningen så stannade hemma istället. Ska kolla runt lite på datorn nu innan jag går och lägger mig. Kramis
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Skönt att hela grejen av rolig även fast det hände lite små saker. :(

Kajsa-Stina

Vad kul att kryssningen blev lyckad :) Alltid roligt att dra iväg med några vänner över en natt bara och ha kul! Var alldeles för längesen jag själv var på en kryssning nu faktiskt :)

Sarah

Va kul me kryssning :)

Liborius

Vad roligt:)

Fina bilder :)

Sanna Preifelt

Vad roligt :)

Hoppas att din jul har varit bra, att du fick umgås med dina nära och kära! ♥

Pauline

lät roligt! :)

MADDISENJ.SE

Tack tjejen. Härliga bilder

miningalinn

Kul att den blev lyckad, var ni på kryssning bara över en dag?:)

☆Z I N J A☆

Vad kul med kryssning:D

Klara Andersson

så fina !

Rebecka

Låter kul! :)

CECILIA

de sista timmarna är alltid dryga.. kul att du hade roligt iallafall :)

Emma

Vad man kan se på bilderna ser ni då ut att ha haft en riktigt rolig kväll! :)
Kram

Emma Grann Fotografi

Härligt ni ser ut att ha det :)

Emelie

Åh, låter skoj :D

Denise

Kul att kryssningen blev så lyckad! :D

MALIN

Vilka härliga bilder :) Hoppas du får en bra dag!

Angelica Bengtsson Fotografi

vad kul med kryssning :D

Céline

gud så roligt med kryssning, härliga bilder! :)

Johanna

Kul!

Josephine

Kul med kryssning! :D

Petra

kul med kryssning

Amanda

Roligt att det blev kul i det stora hela!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: