Bekännelser

| Bekännelser
När jag var liten älskade jag att bada och gjorde det så ofta jag kunde, nu tycker jag att det är extremt långtråkigt. 
Jag tycker att det är äckligt att doppa håret under vattnet i en pool.
Jag tycker att sms där det bara står "okej" på är onödiga och därför skickar jag oftast inte såna själv, det kan tyvärr tolkas som att jag inte sett smset personen skickat innan. 
Jag är bra på ämnet svenska men suger på särskrivningar. 
Jag hatar frukost men äter det ändå annars blir jag svin hungrig men klarar bara av en viss typ av frukost i olika perioder. Ibland äter jag bara kvarg, ibland bara limpor med salami, ibland bara ägg och bacon och ibland bara smoothies. 
Jag har alltid minst 2-3 öppna sidor på internet. 

Kul att få veta lite mer om dig. :)

♫♪ sandra

haha är precis likadan, kan inte äta frukost och gör det bara om jag behöver. Det enda som funkar just nu är gröt =/

Nelly

Vilket roligt inlägg ^^

Kajsa-Stina

Så fina bilder♥ Och vad kul med några bekännelser om dig! Håller med dig på flera punkter men frukosten älskar jag hihi! Tycker det är såå gott. Däremot det där med att skicka ett sms där det står okej bara tycker jag också är så onödigt. Samtidigt när man bar skickar en "smileygubbe" också. Grymt onödigt det med egentligen haha! Som att man inte vet vad man ska säga och skriver en " :) " istället!

Kramar♥

NICOLE

Frukost är ju bäst ;) hehe

Elin

Vad roligt att läsa! :)

Sanna Preifelt

Alltid kul med sådana här inlägg tkr jag :)
Ha en fortsatt bra onsdag, kram ❤

tess- mamma till Malin & Olivia

Hatar sms med ett "ok" eller "okej" Ohfy, det känns nästan som att någon är sur på en då!
kram

SARA EMILIA

Kul med sådana här inlägg :)

Sara Tuvesson

Jag har alltid med öppet 2-3 sidor på internet :)

Lydia

Har alltid också flera olika flikar!

Liborius

jag har också svårt för särskrivningar haha!

Robex Lundgren

finna bilder

Jag gillade också att bada förr, men håller med, det är så sjukt långtråkigt. Särskilt i badkaret, haha!

Maja

Jag tycker det är så skönt att simma i pool! Om det inte är för mycket klor såklart!

☆Z I N J A☆

Jag har också många flikar:D

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul att veta mer om dig Amanda:)

Linda

roligt inlägg!:D

Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att läsa :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: