Äntligen jullov!

| Vardag
Före och efter ↑
 
Kom till skolan vid 10, hade fika och så i klassrummet innan vi gick ner till arenan för lite julavslutning. Fick ett diplom för att jag har så bra närvaro i klassen och vid halv 12 drog vi. Jag, Annie och Lisa drog hem till mig och åt lunch. Vid 3 åkte jag hem till Emma som klippte och slingade mitt hår. Nu ska jag gå över till Hanna för att äta middag och ikväll blir det utgång. Hoppas alla får en grym fredag ♥
Beatrice Johansson

Så otroligt snyggt det blev!:)

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

SARA EMILIA

Så fint hår! Skönt med jullov nu också :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Fint det blev! :)

♫♪ sandra

fint!

milina.blogg.se

fint! :)

Kajsa-Stina

Gud så härligt med jullov äntligen! Bästa känslan på länge kan jag tänka mig :)

Och åh vad snygg du är i håret! Var fint innan också såklart men nu vart det ju verkligen superfestligt och fint! Du passar verkligen i lockar också :) Kul att du fick diplom över att du har sån bra närvaro i skolan också♥

Denise

Snyggt! :D

Pauline

fint! :)

Linda [fotoblogg]

Blev väldigt fint!

MATILDA

Åh så fint! :D

Venice

Grattis till diplomet! Ett sånt skulle jag aldrig fått :D Och vad fint håret blev! Är din kompis frisör? :P

VERONICA - fashion blog

Gud så fint hår! Älskar lockarna :) Kraamar!

Sara

Så otroligt fint det blev :)

Elin

Snyggt!

Amanda

Så fint det blev!

Sarah

Grattis till diplomet :)

Vad fint. :)

Pauline

hoppas du får ett underbart lov!

Rebecka

Jättefint!

Natalie

Åh grattis till diplomet, grymt:D Fint ditt hår blev:))

Helen

Det vart ju super fint :D

☆Z I N J A☆

Så fint!

jonna

tack :)
Snyggt!

Linnea Kinis

fint :)

Wild Child

Det var riktigt gott :) ååh vad fint det blev! :)

Emmy Lam

Så fint :D

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤

Åh vad fint :)

Hanna

Så fint det blev!
Jättehärligt att ha jullov nu :)´

Beatrice Jakobsson - Julkalender

Vad snyggt!

Amanda Jona [SPONTAN]

Riktigt snyggt!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh så fint det blev:)

Ha en riktigt fin jul nu:)

Sandra

Vad fin du blev i håret!:)

FrökenTV, bloggen om tv och film

super snyggt

Josephine - Living in London

Fint det blev :)

Evelina Holmqvist

så fint det ble efter.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: