You're the reason to why I'm dancing in the mirror and singing in the shower

| New in, Vardag
New in. 
 
Idag började jag halv 11 och slutade strax efter 2. Super skönt, drog till stan och mötte Filippa. Hämtade ut mina linser på Kungsholmen, fikade och sen gick vi runt och tittade i butiker. Fick även med mig jacka som ni ser ovanför. Åkte hem, åt middag och ikväll ska jag antingen hänga med syrran och Felicia eller kolla på Idol och Paradise hotel. Ha en bra kväll ♥
Emelie

Åh så snygg jacka! :D

Emmy

Oh, skön dag där!

sv;
Hahahaha taaack fina du :D

Kashaya

Snygg jacka.=) Låter som en skön kväll.

supersnygg jacka!!

mot plus

åå så snygg! ha en fin kväll!

Snygg jacka :)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Snygg!

Maja

Följer också Idol och PH!

FrökenTV, bloggen om tv och film

snygg

Mia

Ja fisksoppa är så mumsigt! :)

Jag kollar också på Idol just nu. Orkar dock inte se PH då jag måste upp så himla tidigt då jag jobbar.. Så det ser jag alltid dagen efter på nätet :)

Emelie Johansson

Snygg!!

Lydia

Snygg jacka!

bella

Jätte fin blogg! Älskar din design :)

kolla gärna in min blogg om du har tid http://isabellamillings.blogg.se

fashion

Snyggt! :D

Inga-Linn

Snygg jacka!(:

Sv: ja det är riktigt fint faktiskt:)

Ida Lindborg ♡

fiint!!

Sv: hihi tack så jättemycket! :D

Linn

Va mysigt! Snygg jacka du hittade :)

Emma

Riktigt fin jacka , och häftig färg =)

/Emma

♫♪ sandra

fin färg!

caroline ♡

Snygg jacka! :)

Sv: Tack snälla!

fashion

Planer för imorgon? :)

Inga-Linn

Skönt med en kort dag:)

Sarah

Skönt me en så kort da :)

jonna

tack :)
så snygg!

Sanna Preifelt

Vad fin :) ❤️

Pauline

vad skönt att ha en sådan kortdag :)

♀ THE REVOLT ♀

Älskar dina rubriker!!

Fin!^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: