We try to fix something but you can't fix what you can't see, it's the soul that needs the surgery

| Vardag
Godmorgon! Efter jobbet igår åkte jag och pappa till Waxholm, hämtade upp Tessan på vägen. Vår båt låg där så vi lämnade bilen och körde båten till Skanstull. På vägen hem stannade vi och åt middag på Fjäderholmarna. Det var en super mysig kväll ute på sjön, kom hem vid halv elva. Idag jobbar jag sista dagen hos pappa och efter jobbet ska jag träffa tjejerna. Puss&Kram
Anita

Så härliga bilder! :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så mysigt att åka båt:)

Älskar rubriken!

Vilka härliga bilder! :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Vad härligt. :)

Felicia

Gud så vackert!

puss

Marika Yngvesson - Elitryttaren

Fina bilder :)

Liborius

fina bilder:)

Maja

Vad härligt med båt!

Ninni - Vimsiga mamman

sv. eller hur :))

så härliga bilder här ovan!

Emelie

Åh så fina bilder! Och det låter som en riktigt bra dag :D

jonna

så härligt :) jag vill också kunna åka ut med båt lite när man vill. Det är ju så mysigt!

Josefine

Vad mysigt, vill också ha båt!

sv: Ja verkligen :)

Denise

Härliga bilder! :)

LIENE

Så bra rubrik! <3
Vackra bilder.

Sarah

Mysigt o va på sjön :)

Ida Lindborg ♡

härliga bilder!

Sv: Tack så jättemycket! :D

Fashion

Super fina bilder!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Så härliga bilder!

Inga-Linn

Fina bilder & vad mysigt med en sån utflykt!:)

fashion

Hoppas att du komemr ha en bra dag! :)

Josefin

härliga bilder!

Amanda

Mysigt!

Flisan

Fina bilder :)

Anonym

Snyggg blogg du har den är väldigt fin

Olivia Magnusson

härliga bilder :D

sv: åh tack :D
kram❤

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Mysigt det lät :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: