This time I'm gonna take the crown without falling down

| Natur, Vardag
Den glesa, glappa uppdateringen vill jag skylla på sommarlov, arbete och att jag är riktigt lat. Jag jobbade hos pappa igår och det ska jag göra även idag. Kanske någon mer dag i veckan. Start på sista året i gymnasiet ligger riktigt nära nu och det är blandade känslor, men jag känner mig ändå rätt så taggad. Det ska bli så himla skönt att äntligen bli klar trots att jag måste plugga vidare efteråt. Men nu måste jag fixa mig så jag är klar när pappa kommer och hämtar mig. Hoppas ni får en bra dag ♥ 
VERONICA - fashionblog

Åh så fina!! :) Vacker bild! Ha en underbart fin tisdag, kramar på dig!

Beatrice Johansson

Så skönt att bara ha ett år kvar av gymnasiet! :)

sv: jaa:D Kramisar♥

Pauline

fin bild! :)

Inga-Linn

Det blir ofta sämre uppdatering under sommaren för att man har så mycket annat för sig!:)

Sv: jag ser helt sjukt utbildning lockigt hår, haha:)

JOHANNAOFSWEDEN ★

Otroligt fin bild! :)

fashion

Fina Bilder! Gymnasiet kan vara svårt ju..:)

Emelie

Har också lite blandade känslor över sista året på gymnasiet.. ^^

Erika

Sista året på gymnasiet är alltid det bästa. Vad läser du? :)

Linda [fotoblogg]

fin bild :)

Marlene S.R

fin bild:)

Emma Grann Fotografi

Snygg bild!

Olivia Magnusson

Så fin bild!

sv: åh tack :D
kram♥

Maja

Trean går så himla fort. Kom bara ihåg att ha roligt !

Sarah

Fin bild :)

Jättefin bild! :)

Ida Lindborg ♡

åh så fin!!

Sv: vad glad jag blir!! :D

jonna

hoppas du också får en bra dag :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Vilken fin bild. :)

Ninni - Vimsiga mamman

sv. åh tack :)

så fin bild här ovan :)

sandra

man behöver inte alltid uppdatera :)

Emilia Sjödin

jättefin bild :)

Hoppas du får ett bra sista år! Inte långt från studenten nu! Året kommer gå så sjukt fort! Det gjorde det för mig i alla fall. Och tur var väl det, hah.

caroline ♡

men så himla vackra bilder du tar! :D

Hanna

Vacker bild! :D

fashion

O.M.G såå fint! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: