The night belongs to us baby

| Natur, Vardag
Var på säsongens första bowling träning i torsdags, det gick riktigt dåligt i början eftersom jag inte bowlat sen slutat av maj men sen gick det bättre. Åt på donken med Cecilia, Max och Åke efteråt. Träffade Annie och Filippa en stund efteråt. I fredags jobbade jag hos pappa igen, åkte till landet när vi slutat jobba. På kvällen hängde jag med Eje och Matte.
 
Idag har jag jobbat på caféet, känns som om det var väldigt länge sedan jag gjorde det. Jobbade ju 3 timmar förra helgen men innan dess så var det länge sen. Slutade vid halv 5, åkte hem och så har vi ätit grillat med kantarell sås till middag. Nu sitter jag och kollar på Orange is the new black, jobb imorgon också sen åker vi hem igen. Hoppas ni haft en bra lördag än så länge ♥
Inga-Linn

Åh,, vad roligt att komma igång med bowlingen igen!:)

Amanda

Kul att det gick bättre efter ett tag!

Ninni - Vimsiga mamman

Sv. ja den e riktigt riktigt god :) går åt en hel del här, lillen gillar't oxå :D

Så kul me bowling, jag är dock sämst på det

Sarah

Gott me donken, grillat o kantarellsås :)

fashion

Fina bilder! :)

Anita

Härligt att bowlingen gick bättre sen! :)

Svar: Hihi, underbart med egen lägenhet!

LIENE

Vackra blommor.
Kram!

VERONICA - fashionblog

Vackra blommor!! :) Ha en underbar söndag, en riktigt fin söndag! Kramar!

NATHALIE - Fashionblog

åh vilka fina blommor och så vackra bilder :) kram

marina

sv. Tack så mycket. :)
Låter som att du har ganska fullt upp just nu. :)

Catrine

va kul med bowling :) åh va gott med katarellsås :D kram

Man blir lätt ringrostig! :)

Erika

Vilka fina bilder :)

jonna

fina bilder :)

Emelie

Låter som två riktigt bra dagar :D Och så fina bilder!

Liborius

åh så gott med kantareller:D

♀ THE REVOLT ♀

Bowlingträning?!:DD Va roligt xD

Vackra bilder!:DD

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilka fina bilder:)

Boel

Mysiga bilder :)

Sv: Gjort en ny blogg nu! Fortsätt gärna läsa :)

Beatrice Johansson

Så fina bilder!:)

sv: Tusen tack:D Kramisar♥

Denise

Fina bilder!

Och vad roligt att bowlingen har dragit igång igen :)

Emelie

Vilka fina bilder!!:)

Matilda

Vilka fina Bilder du tagit!!! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: