Thailand del 11.

| Resor
Våra hotellrum/hus.
 
De höll på med coola eldsaker vid stranden varje kväll.
 

Alla bilder är tagna av Therese Källström.
bexollila

härliga bilder!

sv : ja visst var dem supersnygga :)

Maja

Damn! Det var inget dåligt "hotell"

Felicia

ser så skönt ut!

puss

Olivia Magnusson

så härliga bilder :D

sv: åh tack :D
kram❤

NATHALIE - Fashionblog

Vilka härliga bilder :) kram

marlene

härliga bilder:)

Emmy

Vilken snygg byggnad ni bodde i! Jättehärliga bilder förövrigt också :D

Victoria

Vart i Thailand är det? Kan vara där jag var nämligen ;)

Kajsa-Stina

sv: Ja det var jättegott verkligen :)

Åh trevligt! Älskar smoothie. Och hallonpaj :)
Hur äär det annars idag? Planer inför kvällen? :)

Vilka fina bilder! Skulle också vilja åka till Thailand. Har aldrig varit där innan faktiskt. Är det nåt speciellt ställe i Thailand som du rekommenderar? :)

Jag vill också kunna leka med elden så! :)

Pauline

ser helt underbart ut!

mot plus

så härliga biler!! =) ha en fin kväll! =)

Liborius

åh vill dit!!

♀ THE REVOLT ♀

Fina bilder!^^

Gillar byggnaden, alltså hotellrummen. Den var snygg ^^

Malin Johansson [ PINKPIERCING ]

Åh vilka härligt fina bilder! :D

svar: Ja det äre :D

Anita

Åh, så himla vackert!

Ninni - Vimsiga mamman

Å va härligt, var i Thailand var ni?

Maja

Vad underbart med semester!

Olivia Magnusson

Såå härliga bilder :D

sv: åh tack :D
kram♥

Ida Lindborg ♡

åh så härliga bilder!!

Sv: Taaack! :D

Inga-Linn

Så fint ni bodde!:D

Sarah

Va coolt eldhjärtat va :)

VERONICA - fashionblog

Får aldrig nog av dessa bilder! Drömmer mig bort och känner nästan av värmen! Underbart! :) Hoppas du har och kommer få en super bra dag tjejen, ha det bäst! Kramar fina du!

fashion

Härliga bilder!! :D

NATHALIE - Fashionblog

Hoppas du får en fin helg :) kram

caroline

Gud vilka härliga bilder!

Jennifer

Tack så mycket!
Jag skulle jättegärna vilja åka till thailand, vattnet på vissa ställen är så fint :)

Emelie

Åååh så många underbara bilder :D

E.W - Photography ღ

Oh när jag ser dessa bilderna vill jag bara tillbaka till THAILAND. <3

Emelie

gud så fina bilder!! :)

Denise

Åh så härligt et ser ut:)

Johanna

Åh, vad härligt det ser ut! Funderar själv på att åka till Thailand, fast i vinter. Vad är det bästa med att åka dit och kan du rekommendera något speciellt ställe?

Ha en fin måndag. Kram

Beatrice Johansson

Så fina bilder!:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Clara

Så härliga bilder!

Sanna Preifelt

Så mycket härliga bilder :*

Stina Mattsson

åh, vart i thailand var ni? :)

Hanna

Ååhh. Härliga bilder :)

MARIA

Åh, bästa Thailand!

VERONICA - fashionblog

Gud så uuunderbara bilder!! :) Ha en fantastisk torsdag fina du! Kramar på dig, ha det bäst!

Liza Ludvigsson

Jäääklar vilket hotellrum/hus! :o Fint!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: