It's just something about you that got me feeling like I can't be without you

| Inspiration, Vardag
Untitled #31
 
Godkväll! Mötte Gustav i stan vid 2 idag, kollade runt lite och satte oss sen på Espresso house och fikade. Vi pratade om allt möjligt och vid 5 tiden rullade jag hem. Åt middag och sen åkte jag, syrran och Felicia till Farsta centrum. Syrran shoppade lite och sen åkte vi hem till Ronja för lite häng. Imorgon börjar skolan igen så nu ska jag gå och lägga mig så jag känner mig utvilad imorgon. Puss&Kram
♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Vilken fin skinnjacka. :)

fashion

Älskar väskan! :D

Sarah

Fint kollage :)

Victoria

Snyggt!!

Kelly

Så snygga saker :)

Julclaude

Åååh väskan alltså kärlek!

Linda [fotoblogg]

Espresso house är så mysigt!

Snyggt kollage! :)

Pauline

snygg outfit :)

♫♪ sandra

snyggt!

Denise

Skön outfit! :)

i s a b e l l a w l

Så snyggt!!

Charlotta Hägg

Sv: Ja, det var riktigt gott :) och snygg outfit!

Emelie

Älskar outfiten!

NATHALIE - Fashionblog

Så snygg outfit, gillade den verkligen :) kram

Boel

Super snyggt :D

Sv: Tack ^^

Johannana

Fin blogg :)

Beatrice Johansson

Så mysigt med en lång fika:)

sv: hihi, tusen tack:D Kramisar♥

Hoppas du har en bra kväll! :)

jonna

älskar jackan och skorna :) så snyggt!

Sarah

Mysigt :)

LIENE

Kul med shoppning :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Snygg jacka. :)

Amanda

Så fina jeans!

Hanna

Så snyggt collage. Väskan såg ju riktigt läcker ut ;)

Ida Gratte

åå snygg outfit det hade blivit :D
Ha en fin helg!

Inga-Linn

Sjukt snyggt!:D

Klara

Åh va snyggt! Vart är jeansen ifrån? Kram

Annie

Vilken fin blogg du har! kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: