It was always you, I can't believe I couldn't see it all this time

| Vardag
Jobbade 9-16.30 igår och sen åkte vi direkt hem till Stockholm med ett stopp i Åkersberga på vägen. Jag, syrran och Felicia åkte hem till Ronja på lite fika och sen tog vi bilen till Stureby för att hälsa på Matte och hans polare. Åkte efter det till stan för att hämta pappa och Tessan som varit på konsert. 
 
Godmorgon förresten! Jobbar hos pappa idag så sitter just nu och gör mig i ordning inför dagen. Hade planer på bio ikväll men nu får vi se om de blir av. Hur som helst så får ni ha en grym dag ♥
Olivia Magnusson

åh bio 'är så mys!

sv: hihi tack :D
kram♥

Vilken härlig bild! Älskar färgen på linnet också! :)

Kashaya

Skulle stå bio är alltid kul!

Julclaude

Hoppas du haft en trevlig dag och att bion blev av.

linnea

alltid mysigt med bio :)

linnea

och snygg färg på linnet! :D

Emelie

Låter ju riktigt härligt och superhärlig bild också! :D

fashion

Supper fin bild!! :D

Blev det bio? :)

Anita

Myys med bio!

jonna

hoppas du också får en grym dag :)

caroline ♡

Mysigt med bio om det nu blir av! :))

Sv: Tack detsamma finis!

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Fin bild. :)

Erika

Bio lät trevligt :)

NATHALIE - Fashionblog

Mysigt :) Så härlig bild! Fina du, kram!

Sarah

Mysigt o fika :)

Pauline

härlig bild!

Catrine

oj du har hunnit med mycket :D jättefin bild, kul med bio :D

sandra

Härlig färg på linnet :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: