I'm scared that I'm afraid of myself

| Natur, Vardag
Godmorgon, eller något. Kom just till skolan och ska precis börja med terminens första lektion av privat juridik. Igår var en riktigt soft skoldag, började 10 och slutade vid 2. Drog till pappas jobb, hängde med syrran tills hon slutade och sen åkte vi hem. Matte och Felicia kom och vi åkte till Felicias ex för att hämta möbler, flytta de till en förråd och så åt vi middag tillsammans. Kom hem, kollade lite på tv och sen gick jag och la mig. Dagens planer efter skolan är oklara. Hörs senare, puss&kram
Pauline

vad kul med juridik!

NATHALIE - Fashionblog

Vilken fin bild :) Hoppas du får en fin dag! kram

Lydia Elstig

Vilken fin bild!

VERONICA - fashionblog

Gud så fin bild! :) Hoppas din dag blir sådär extra bra. Kramar på dig tjejen!

Linda

vacker bild

Liborius

fint:)

mot plus

fin bild!! Ha en fin kväll!

Marlene S.R

fin bild:)

Emelie

Låter som en härlig gårdag :D Fin bild!

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Gillar rubriken :)

Mia Forsberg

Ja jag hoppas det :)

Skoj med juridik! Det var en av favoritkurserna för min del på universitetet :)

Hanna

Åh vilken fin bild! :D

Ida Lindborg ♡

fiin bild!

SV: tack fina Amanda!

J E N N I F E R

åh vilken fin bild!

Åh spännande att plugga juridik! ^^

Softa skoldagar uppskattas nog alltid :)

Kajsa-Stina

Åh vilken fin bild! :)
Hoppas du haft en fin dag! Vad har du hittat på ikväll? :)
kramis

♀ THE REVOLT ♀

Vacker bild!:D skönt att umgås med systern ^^

linnea

skönt med så kort skoldag :D

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Skönt med en soft dag. :)

fashion

Fin bild! :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Fin bild :)

Anita

Vacker bild!

Malin Johansson [ PINKPIERCING ]

Sjukt fin bild :D

Sarah

Fin bild :)

Lovisa

Vilken fin bild!

Liborius

hoppas du får en grym lördag:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: