I always thought that you'd be there, but shit gets fucked up and people just disappear

| Vardag
Hola! Hade en kort dag i skolan igår, från 10.10 till 11.30, så himla skönt. Åkte hem efter det och var kreativ, några timmar senare kom Filip. Vi bakade kladdkaka och åt med glass och så kom Matte. Filip drog hem och vi åkte till landet. Hängde på kvällen framför Sherlock Holmes med Christian. 
 
Idag har jag jobbat, slutade nyss och ska ikväll äta kräftor, hänga med Matte och så. Hoppas alla får en bra lördag. Puss&Kram
Marlene S.R

fin:)

Emilia Sjödin

Du är så sjukt fin! Kram på dig :)

Vilken fin bild på dig :)

Linda

Vacker !:)

Sara

Fin du är!

Malin Johansson [ PINKPIERCING ]

Fin bild på dig, och det är så himla gott med kladdkaka :D

gott med kräftor! käkade det igår, men jag är redan sugen på det igen. haha.. :(

madeleine

åå amanda du är så fin :D

THE REVOLT

Va skönt med så kort dag! XD älskar sånna dagar xD

J o j z y ♛

Vacker!

fashion

Super skönnt! :)

Anita

Skönt med korta dagar!

VERONICA - fashionblog

Åh vad man älskar dedär korta skoldagarna! :) Fin bild på dig, äälskar ditt hår här! Hoppas du haft en grym helg, och att din söndag blir sådär extra mysig. Kramar!

Charlotta Hägg

Sv: Jaa, verkligen:) Och fin du är! KRAM!

Pauline

så fin bild!

Linda [fotoblogg]

Åh vad härligt med en kort skoldag på en fredag!

Kelly

Så fin bild <3

Josephine - Living in London

Fin! :)

caroline

va fin du är!

Olivia Magnusson

så fin!

sv: åh tack :D
kram♥

NATHALIE - Fashionblog

Fin du är tjejen :) kram

Anonym

Hoppas helgen har varit bra:)

LIENE

Så fin bild på dig!

E.W - Photography

TAAACK:D

vad söt du är

F E L I C I A

Jag vill också ha kräftor.. SÅåå gott!

Emelie

Såå härligt med korta dagar! Fin du är :D

Ida Lindborg ♡

åh du är så fin!!

SV: hihi ja alltid gott alltid gott! :D

Moa

Så fin du är :))

Louise frenning

finis! :)

Felicia

Oj vad skönt!

SV: Ja så himla hräligt

Sarah

Så skönt me en så kort skolda :)

Fillan

Jätte fin bild på dig!

Matilda - Skönhetsblogg

Åh vad fin du är!

Ninni - Vimsiga mamman

så¨fin =)

Julia Forsberg

Superfin bild! :)

Ebba

Så fint linne!
Svar: ja riktigt kul :D

ebba

fin du är :)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Vad fina bilder!

Pauline

gott med kräftor!

MATILDA

så fin! :)

Ida Gratte

Fina du :)
kram

Lydia Elstig

så fin!

jonna

fin du är :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: