Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Endless love är historien om en priviligierad flicka och en karismatisk pojke vars plötsliga begär till varandra blir startskottet för en komplicerad kärleksaffär som bara blir mer invecklad då deras föräldrar försöker ställa sig emellan.
 
 Filmen var otroligt, jävla bra. Påminner om väldigt många kärleks filmer som till exempel The notebook och A walk to remember. Rekomenderar verkligen filmen. Jag vill också ha någon som kämpar för mig, precis som David gör för Jade. De är så himla söta tillsammans. Älskar scenerna i filmen där de visar flera dagar i snabbspolning, som konserten de var på tillsammans. Den här filmen vill jag absolut se flera gånger. Allt var inte frid och fröjd för de, men jag älskade slutet. Hon är typ dessutom världens sötaste! Varför har jag aldrig sett henne tidigare? 
 Bild lånad från google
VERONICA - fashionblog

Åh, perfekt för mig sm ligger hemma sjuk. Bra tips tjejen, tack! :) Ha en fantastisk tisdag tjejen, hoppas din dag blir grym! Kram!

rebecca

Bra tips! :)

Ida Gratte

Låter bra :) Tack för tipset :)

♀ THE REVOLT ♀

Den är jätte fin!!^^

m

sv. tack så mycket. :)
Låter som en fin film. :)

Emelie

Alltså åh fy som jag älskar den där filmen! <3

Lydia

ska helt klart ta och se den!

Bra tips! :)

Något för mig kanske! :)

Ninni - Vimsiga mamman

sv. hih tack :))
åh den där har ja inte sett

Elin Sandelin

filmen är hur bra som helst!

Linda [fotoblogg]

Har hört så mycket om den, måste verkligen se den någon dag :D

Boel

Verkar mysig :)

Pauline

verkar bra!

Amanda Jona [SPONTAN]

Tack för tipset :)

Sarah

Ja älskar kärleksfilmer så måste se den :)

Olivia Magnusson

Men åh den vill jag se!

sv: hihi tack :D
kram♥

linnea

den vill jag se!

Kashaya

Den kanske man skulle se.=)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Verkar vara en bra film. :)

caroline

Den är så bra!!

fashion

Den låter bra ju! :D

Anita

Något att se då kanske! :-)

Caroline

Fin blogg du har! Kolla gärna in min också :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

Den filmen är söt

Denise

Åh, måste se! :)

ebba

åh den är så himla bra ju!

kelly

Åhh tack för tipset om filmen!
Den kommer jag nog se i helgen:)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar:)!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: