When there is no use and the lights are out, I just give up and I walk home

| Inspiration, Vardag
Untitled #25
 
Skulle ha åkt till gymmet idag efter skolan men bestämde mig för att ta en promenad istället. Det var svinkallt, gick vilse och min telefon dog av kylan trots att jag hade batterier. Kom hem en timme och 20 minuter senare, tror jag gick runt 6 kilometer. Har kollat på Top model och en film sen dess. Ska gå och lägga mig om en stund, har huvudvärk. Puss&Kram
linnea

snyggt collage! älskar den rosa färgen :D

Denise

Riktigt snygg outfit! :D

KassandraPalma

klänningen vart riktigt snygg!

Clara

Vilken jättefin klänning!

milina.blogg.se

snyggt! :)

Emmy

Ååh fint collage! Älskar klänningen till fullo :D

sv;
Ja, det var fina citat på tycker jag ^^

Sarah

Fint collage :)

frida christina

Så fint!

Agnes Eriksson

ååh så snyggt, speciellt skorna!
sv: tack fina du! kram

Hanna

Snygga saker! :)

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Cathie

Supersnyggt!

JOHANNAOFSWEDEN ★

Åh vad fin klänning! :D


Sv; tack !

natalia

jag är helt kär i klänningen! Så snygg!!

iisa

snygga saker! Gillar verkligen din blogg design :)

Michelle

Älskar allt det där! :)

sussi

sjukt fin klänning =)

☆Z I N J A☆

vad snygga grejer

Mirjam Wallmark

Älskar skorna, så snygga! ♡ kram

Linda

va fint

Jen

Vilken fin kombination!

linnea

den klockan skulle jag vilja ha :)

Ida Lindborg ♡

Snyggtsnyggtsnyggt!

Sv: tack så mycket! :D

Johanna - A dream as a model ♥

snyggt, gillar klockan!

Emma Broberg

så himla fin klänning :D ha en fin kväll, kramkram. <3

Felicia

Sommarklädsel, fiiint!

puss

Charlotta Hägg

Sv: Jaa, idag har det varit underbart väder :) och älskar kollaget, speciellt klänningen! VILL HA.

Sofia

Åh jättefint!

Linnéa

Tack tack, ja gott att kunna sitta ute på eftermiddagen i solen & även shoppa lite nytt <3

Så mycket fint :)

Nicole Dahl

älskar klänningen!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: