We can make our dreams come true

| Natur, Vardag
Idag har jag varit mycket duktig. Slutade 13.40 men stannade kvar till strax före 17 för att plugga matte på läxhjälpen. Har som sagt omprov på fredag och prov där vi ligger i kursen nu på måndag. Åkte hem efteråt, kollade klart på en film, åt middag och om en halv timme ska jag ut och springa/gå. Sen ska jag plugga ännu mer matte. Vad gör ni ikväll? :) 
Felicia

Men så duktigt, bra pluggat!

puss

milina.blogg.se

superfin bild!

☆Z I N J A☆

fin bild:)

Johanna

Så duktig du är! Kram

Duktigt av dig att stanna kvar så länge för att plugga matte! Hoppas provet går bra!

Louise

Hoppas proven går bra! Själv är jag barnvakt åt minstingen (1 år) ikväll. Perfekt dock, hon ligger och sover och jag kan fixa med bloggen :)

Emelie

Duktigt av dig att stanna kvar!! =) lycka till på proven!! =)

linnea

duktigt att stanna kvar och plugga :)

Julia

Älskar din header!

Ester

Gud va duktig du är på att fota!! Så otroligt fina bilder du har på din blogg!

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Vilken fin bild!

Sofia

Bra gjort! Kommer säkert gå jättebra på båda proven. :)

Inga-Linn

Jobbigt med matteprov.
Ikväll har jag haft träning!:)

Emmy

Vad duktig du är!! Har mest läst och ska snart småplugga innan jag lägger mig!

sv;
Jaaaa, jag älskar att läsa när det finns gott om tid för det så att man kan ta det lugnt :D

Julclaude - Nudity is not a crime!

Så duktig! Lycka till med provet på fredag fina du! :)

Annster

Fin bild :)

KassandraPalma

mycket plugg nu

Sofia

Fin bild! Bra jobbat av dig :D

Amanda [SPONTAN]

Lycka till med proven! :)

MATILDA

fin bild!

Jen

Duktig du e :D å härlig bild!
Det blir bara plugg ikväll för mig :D

natalia

Duktigt att plugga :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: