We can be together baby, as long as the sky are blue

| Vardag
Det vore jätte roligt om fler ville vara med och delta i tävlingen här nedanför! ↓
 
I måndags var jag på gymmet och sen studentskiva på Club Kristall med tema maskerad. Var på Lion bar innan och förkrökade med David och Filip. Det var en lyckad kväll, kom dock hem tidigare än jag önskat. Menmen, igår tog jag det bara lugnt efter skolan. Kollade på film och så. Idag drog jag till gymmet när jag slutat, var på ett gruppträningspass. Nu har jag precis duschat och ska strax kolla på Top Model Sverige. Vem hejar ni på? 
natalia

Vad fina bilder på dig :D

Nina

Söt bild! :)

Emma Broberg

så fin bild! ha en bra kväll, kram. <3

linnea

härligt med gymmet!

sv: ska fundera på det :p

linellas

vad kul!

Carolina

Ja, absolut. Inte så mycket att klaga över egentligen.

Kul det lät, med att ha festat till det lite gran :)

Johanna - A dream as a model ♥

Så fina ni är! :) Får se om jag deltar i tävlingen :D

Amanda [SPONTAN]

Härligt att det blev en lyckad kväll :)

Josefine ♔

Så fina!! :D

cassandra gigel

fina ;D

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina ni är :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

agnes... vem hejar du på?

MALIN

vilken fin bild! vem är grabben? svar: jag vet inte än! hade gärna åkt till grekland eller spanien på solsemester & new york eller london på shopping! :)

Sofia

Låter som några bra dagar. :)

Inga-Linn

Vilken fin bild på er!:)
Sv: Haha, skönt för dig!!:)

KassandraPalma

jag hejar på Ellinor och Kevin :)

V I L M A L A ♔

Åh har inte alls följt topmodel! Är det bra? :)

Linnéa

Så fina ni är :)

Ida Lindborg ♡

Åh så fint!

Sv: hihi taack! :D

sussi

tittar på de ibland men har nog
inte hittat nån favvis haha :P

Agnes Eriksson

Så fina ni är!!
sv: åh tack fina du! kram

elin stridh

top model har jag helt glömt bort haha :D så mkt program!

Nathalie Tegelstam

Riktigt fin bild :)

Julia

Fin bild!! Jag hejar på Ellinor, dudå? :D kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: