This is the hardest story that I've ever told

| Djupt
This is the way you left me
I'm not pretending
No hope, no love, no glory
No happy ending

This is the way that we love
Like it's forever
Then live the rest of our life
But not together
Ida ☯ the sky under the sea

Fin text :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

söt

Millan

Fina bilder och fin dikt :)

Annster

Fina bilder :)

Sara - Mamma till Nova&Levin

Hoppas du ha de bra i vårvärmen! :-)

♫♪ sandra

älskar den låten!

HJJONSSON

Vilken låt är det? :D
Sv. Åh vad bra. Ett måste när man har kamera hehe!

♡ Hanna Andersson ♡

Så fin du är! :D

sandra

fin du är! :)

Nathalie Tegelstam

Fina du!

natalia

Finaste<3

MADDISENJ.SE

Så himla fin text

linah

beautyyy

emma

fin bild :)

Emelie

Fin du är och fin text!
sv; Ja de är dem verkligen :) Kram

Agnes Eriksson

åh ås fin du äär! kram

Madeleine

ÄLSKAR DEN LÅTEN SÅ GALET MYCKET



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: