Thailand del 5.

| Resor
Här hade vi hyrt mopeder och åkt till andra sidan stranden. 
 
Och här hade vi åkt igen fast till andra sidan. Minns tyvärr inte namn :(
 
Krabbor!
 
Det här var nog värsta dagen på hela resan. Vi hade hyrt en båt och skulle ut och fiska men sjösjuka var vi nog allihopa. 
Ida ☯ the sky under the sea

Vad kul! Vill också dit! Men blä för sjösjuka, åh så jobbigt det är D:

Kimmey ~ Kung varje dag

Härliga bilder!

Agnes Eriksson

GRYMT fina och härliga bilder! kram

MADDISENJ.SE

så härligt det ser ut

Emilia Sjödin

Mysigt! :)

♫♪ sandra

ser himla härligt ut!

Mirjam Wallmark

Usch att bli sjösjuk, men härliga bilder var det i alla fall! :) kram

diana

Gud vad skönt det ser ut o vara, själv är man i Sverige och fryser :P

Annster

Minst sagt!
Härliga bilder :)

bexollila

sv aw tack :D

härliga bilder! nu längtar jag ännu mer tills min utlandsresa :D

Felicia

Ser så skönt ut, man vill dit nu!

SV: taaack, ställ gärna en fråga också :)

puss

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sv: Hur ser det armbandet ut? :)

Härliga bilder, man vill bara åka iväg!

Jen

Va underbart! Är så himla avis mot er nu XD

Linn Johansson

Fin blogg du har! Var gärna med i min veckans blogg :)

Sofia

Ser fantastiskt härligt ut. :)

Nathalie Tegelstam

Jätte härliga bilder :)
Så fin din design blev! kramkram

Linnéa

Sååå fina bilder (förutom den med sjösjukan kanske :S) <3

Marlene S.R

härliga bilder!

KassandraPalma

så häftigt med krabbor!

Louise

Trevligt med resebilder! :-) Verkar som ni hade det bra.

Johanna - A dream as a model ♥

fina bilder du verkade ha kul :D

Sv: Kul att du tycker de är snyggt :D

Erika

Härliga bilder!

sv: Tack :)

Ida Lindborg ♡

Vilka fina bilder!

Sv: Tusen tack! :D kram

jonna

tack :)
fina bilder!

Emelie Andersson

Så fina bilder! :)

Inga-Linn

Underbara bilder!!:D
Sv: Tänkte faktiskt på dig när jag valde kändisen, haha!:)

linnea

vilka härliga bilder!

☆Z I N J A☆

superfin ny design har du amanda!
superhärliga bilder
super

jessica

Ser så trevligt ut på bilderna men synd att ni blev sjösjuka i båten! :/

Ja visst är han söt min Oskar :)

LINNEA

men jag vill också :((

sv; ja verkligen så så gott!

Emelie

Fina bilder, ser härligt ut :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: