Please don't get me wrong, I want to keep it moving

| Vardag

Första dagen på lovet, och den spenderade jag i skolan. Har omprov i matte och tre dagar efter det har jag prov i kapitlet vi håller på med nu. Så gick dit för att få lite extra hjälp. Drog på körlektion efteråt och nu sitter jag hemma. Ska gå hemifrån om typ 20 minuter, ska på gruppträningspass på gymmet. Kvällens planer är oklara, men bloggar kanske mer senare. Puss&Kram
ebba:)

duktigt:)

Kimmey ~ Kung varje dag

Härligt med träning :D

milina.blogg.se

skojj med körlektion!

LYFTMER

Roligt med gruppträning! :D

Agnes Eriksson

Jättefina bilder!
sv: åh taack! kram

Linda [fotoblogg]

Ser ut som en bra dag!

Linnéa

Duktig tjej där <3

Tyra

Fin blogg :)

ebba

sv; haha jaha! härliga bilder :)

Denise

Segt att börja lovet i skolan.. :/ Hur gick körlektionen sen? :)

♫♪ sandra

duktig du är på att springa!

Emmy

Det är grymt vad du håller igång, hoppas att proven går bra!!

sv;
Jaa, håller verkligen med. Ligger så mycket sanning i det ^^

Nathalie

Usch seg med omprov, det är så himla jobbigt D:

Segt att gå till skolan på sitt lov, men ibland måste man göra det. Och att få extra hjälp skadar inte! När alla fick sommarlov när jag gick andra året på gymnasiet, så hade jag tre veckor samhällskunskap att se fram emot... haha.

Svar: Nej, pratar gärna inte om sånt. Skriver hellre ut i bloggen. Tack ändå! <3

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sv: Tack så mycket :)
Vad duktig du är som tränar så mycket!

linnea

skönt att fara på pass :D

Sofia

Skönt med lov. :)

Inga-Linn

Oj, vad duktig du är på att springa!! När jag har kollat upp mitt onda knä hoppas jag på att kunna springa längre igen!!:)

Julia Forsberg

Skönt med lov i alla fall! Fin blogg du har :)

Emelie

Härliga bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: