Ny design

| Vardag
Hej kompisar! I februari någon gång var jag med i en design tävling hos Sanna. Jag var en av de lyckliga vinnarna. Den är äntligen färdig och ligger som ni ser uppe på bloggen. Vad tycker ni? Jag är jätte nöjd. Än en gång, tack så mycket! ♥
Linnea

Blir superfin ny design ju :)

jonna

snyggt :)
har du några planer nu i helgen då? :)

Emelie Andersson

Den blev jättefin! :)

Sv: åh tack desamma :D

Johanna

Superfin! Kram

♫♪ sandra

snyggt!

hanna

det blev super snyggt! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Fint! :)

madeleine

ååå va fint det blev :D

Hanna Victoria Sahlqvist

Jätte fint! :)

aina [fotoblogg]

Den blev superfin :)

sussi

jätte fint =)

Sanna Preifelt

Jätteglad att du blev nöjd :)

Emelie

Riktigt fin design! :D

Den är jättefin! Men tycker inte det är så stor skillnad mot din gamla design? :)

MATILDA

super snyggt! :D

KassandraPalma

Gillar din nya design väldigt mycket :)

Ida Lindborg ♡

Verkligen fin! :)

Erika

Jättefin :)

sv: De är så bra!

Emma Broberg

superduper fin! ha en fin fredagkväll, kramkram. <3

Ida och Amanda

Jättesnygg!

Linda [fotoblogg]

Så kul!

Denise

Sanna är ju grym på design :D

V I L M A L A ♔

Så jäkla snyggt tycker jag! Älskar text i headerna :')

Inga-Linn

Jättesnyggt!:D

Agnes Eriksson

JÄTTESNYGGT!
sv: hihi åh tack! kram

ebba:)

fint:)

Johanna - Jojjoworld

Den blev riktigt snygg! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

snyggt!!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: