Ni har väl inte missat Rabble?

| Samarbeten
Rabble är en jätte bra app som erbjuder grymma erbjudanden. De har erbjudanden på allt möjligt, till exempel menyer på olika matställen, skönhetssalonger, gym, inredningsbutiker och mycket annat. Något annat väldigt bra med appen är att de kan visa hur långt det är till just det stället där erbjudandet finns. Jag ser till exempel ett erbjudande framför mig just nu, på Tacobar - en Nacho deluxe + dryck för 59 kr - 8 km. 
 
Man laddar ner appen, och sen använder man de som kuponger. Det bästa är att det inte finns risk för att glömma den lilla pappersbiten hemma eftersom de finns direkt i telefonen. Ge Rabble en chans! :) 
glitterhjerta.blogg.se

Finns det för alla städer? :)

Bex

Har du också blivit inbjuden till deras "ramba" kampanj?;)

natalia

Åh vilken smart app :D

Liana

Åh den tror jag vi har användt en gång,super bra!
sv: jojo! :)

Carolina

Tackar!

Jo, den appen har jag missat. Jag som inte är ett appen fan precis, men kanske kan checka in den :)

Nathalie

Grym app!! Ska ladda ned den med en gång :)

sv: Tack så jätte mycket!

Michelle

Hade ingen aning om... bra tips!

Bra tips! Kanske ska ta och ladda ner det :)

Svar: Det är i ett gatukök som jag kommer praktisera. Äntligen får jag lära mig laga mat, haha!

Sofia

Superbra! :)

Linda [fotoblogg]

Verkar som en bra app, nästan så att man måste ladda ner den :)

♫♪ sandra

bra tips!

Bea

Hej vännen de va länge sen.. Är allt bra med dig? Jag behöver lite hjälp. Tips på roliga appar på Android ? har tillräckligt på min Apple tele vill ha till Android surfplattan/telefonen. Vad gör du nu för tiden ? kram

Denise

Vilken smart app! :)

Erika

Vad smart :)

Ida Lindborg ♡

Blev med erbjuden till deras kampanj, antar att du med blev det hihi. :D

Sv: Tusen tack! :D

Sabina

sv: Tackar!

Åh, låter ju asbra :D

Amanda

Vilket bra tips :D

Sarah

Kul me apptips :) Alltid najs me erbjudanden :)

Felicia

Men vad braaaa tips!!!

puss

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Bra app det där. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: