My universe will never be the same, I'm glad you came

| Natur, Vardag
Godmorgon! Är det inte skolan så är det jobbet... typ. Idag är jag uppe med tuppen för att följa med pappa till jobbet och tjäna lite pengar. Egentligen borde jag gå till skolan idag igen men vill ha peeengar. Fan ta arbetslösheten som gör att det är svårt att få ett eget jobb. Menmen, igår efter gymmet åkte vi och handlade och så. Efter det mötte jag My i stan, tog en fika och sen en promenad inne i stan. Nu måste jag fixa mig. Puss
Linnéa

Så fin bild :)

Tack, hoppas att du får detsamma <3

Emma Broberg

älskar bilden, sådana blommor är så himla fina! hoppas får du en okej dag på jobbet, kram! <3

frida christina

Åh vad vackert!

VERONICA - modeblogg

Sååå fin bild, duktiga du! :) Ha en fin tisdag fina du, kramkram!

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Skönt att ändå ha ett ställe som man kan tjäna lite pengar på:)

sv: Okej, tack för tipset!:) Kramisar♥

MADDISENJ.SE

Så vacker orkidé!

Milina Salihodzic

Jättefin bild!

sussi

vilken vacker bild =)

Erika

Arbetslösheten suger, gäller att man kämpar riktigt hårt för jobb, vilket ibland är totalt omöjligt.. :/

V I L M A L A ♔

Så skönt att promenera :) fin bild ♥

Mirjam Wallmark

Fin bild! :) kram

Anonym

sv: ja man behvöer komma bort lite nu och då! :) Vilken fin lilafärg!

Louisa

Fin blogg!
Va gärna med i min påsktävling! :)

Ida Gratte

åå sjukt fin bild :)

sv: Tack så mycket :*

Nathalie

Alltid bra med extra pengar i fickan!

linnea

bra låt i rubriken! :D

Nathalie Tegelstam

Riktigt fin bild:)
Ha en bra kväll, kramkram!

Johanna

Så fin bild! Kram

Emelie

Mysigt med fika och promenad :D

CASSANDRA

fin bild :D

Sarah Persson

Åh vad jag älskrde den låten förr!

Marlene S.R

vill också ha ett jobb så jag kan tjäna pengar, haha :)

emelie andersson

åh vad fin bild :)

sv: naw tack så mycket :)

Inga-Linn

Kul att tjäna pengar, vad fick du göra på din pappas jobb?:)

Carolina

Åh tack så mycket, fina blommor! ;)

Sjukt svårt att få jobb! Har jag tur så leder min praktik till anställning. Vill också tjäna pengar! Det man får av försäkringskassan räcker inte långt direkt.. hah.

Kimmey ~ Kung varje dag

Så fint! :)

☆Z I N J A☆

så fin bild:)

Ida Lindborg ♡

Åh hoppas det löser sig med jobbet! härlig bild!

Sv: Åh tack så mycket, roligt att du uppskattade det! :D ♥ kram

glitterhjerta.blogg.se

Vilken fin blogg du har!! :)

KassandraPalma

Riktigt fin bild! :)

Hannah

Fin bild!:)

Clara

Vilken vacker bild!

Sara Blomqvist Johansson

Superfin bild! ♡



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: