Me and my broken heart

| Natur, Vardag
Godmorgon! Eller är det godförmiddag? Jag vaknade vid 10, har legat och degat framför en serie tills nu. Igår var jag, Annie, My och Lisa hemma hos mig. Vi grillade till middag och sen drog vi på chill krök/fest hemma hos Marcus. Träffade några trevliga människor och kom hem strax före 03. Ska spela bowling match om någon timme och sen ska jag nog dra ut och springa eller något. Hoppas ni haft en bra helg ♥
Linnéa

Vilka underbara bilder <3

Denise

Låter som om du hade en riktigt trevlig lördag! :)

Emelie

Låter som om du hade en riktigt trevlig dag ^^ Och vilka fina bilder!

ebba

sv; riktigt mys :) riktigt fina bilder!

Julia

Vad fina bilder! :)

☆Z I N J A☆

fina bilder

Michelle

Vackra bilder och himla gott med grillat! :)

Emma Broberg

underbara bilder! ha en fin kväll, kram. <3

♡ Hanna Andersson ♡

Så fina bilder!! :D

CAICAIS.BLOGG.SE ~

Åh vad allt låter så roligt!

Lydia Elstig

vad duktig du är på att fota!

linnea

kul med bowling :)

Ida och Amanda

Så fina bilder!❤

Inga-Linn

Lät som en bra dag och bra kväll igår:)

natalia

Låter gött ;D

Carolina

Tack ska du ha!
Varsågod, lät som om du hade en bra dag igår och mindre brustet hjärta ;)

MATILDA

fina bilder =)

Tea

Åh vilka fina bilder!!

SV: tack så mycket sötnos! <3
kram!

Nathalie Tegelstam

åh så fina bilder, blommorna också :) kram

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina bilder :)

Milina Salihodzic

Så fina bilder!

Liana

Wawo så fina bilder!
Sv: Ja men eller huuur! :)

VERONICA - modeblogg

Ojojoj så vackra bilder! Som alltid här på din blogg! :) SÅ snygga bilde och bra inlägg. Älskar din blogg tack vare all inspo! Ha en fin söndag tjejen, kramkram!

Agnes Eriksson

fina bilder, och den låten är riktigt bra! kram

Hoppas matchen gick bra!

Svar: Tack! "I'm fine, I'm just not happy". <3

Sandra - foto & vardag

Åh vilka fina bilder!!

nathalie

låter som du har haft det trevligt :)

SARA

Låter som en kul kväll igår. Fina bilder :)

Olivia

Åh kul med fest, ville också festa igår!

SV: Visst är det!

Johanna - A dream as a model ♥

fina bilder!

frida

Vackra bilder! Vad är det för slags blommor? :)

Sabina

sv: Ja verkligen!

Fina bilder :)

Marlene S.R

fina bilder!:)

Mirjam Wallmark

Fina bilder! kram ♡

KMStyle

vilka härliga bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: