Jag vill hellre vara bortgjord än att vara ensam

| New in, Vardag
Hej vänner! Igår slutade vi vid 12, gjorde omprovet i matte som faktiskt kändes bra och sen åkte jag och My in till stan. Vi satte oss i solen i Kungsträdgården och sen åkte vi till Nacka forum. Mötte min mamma och kollade i butiker. My drog och jag och mamma åkte till Sickla köpcentrum och åt på en resturang. Blev skjutsad till Filippa och vi träffade Annie. 
 
Idag har jag än så länge solat och varit ute och sprungit. Ska snart möta Filippa för en lunch i solen och sen ska vi kolla lite på stan. Ikväll ska jag grilla hemma hos mig med Filip och någon mer tror jag. Hoppas ni får en grym lördag ♥
New in, träningsleggings och träningsjacka. Köpte även en jeansjacka som jag visar senare. 
KassandraPalma

Snygga träningskläder!

sussi

härligt att provet kändes bra :)

natalia

Snygga nya träningskläder :D

Nathalie Tegelstam

Snygg shopping :) kram

Låter som en bra lördag! :)

Anonym

jag har också de där setet, jättesnyggt! :D

Johanna - A dream as a model ♥

snyggt :D

LYFTMER

Va grymt med nya träningskläder! :D

linnea

åh, vill också köpa nya träningskläder! :D

jonna

ja, det tycker jag du ska :) Han är så bra!
Snygga träningskläder du köpte :)

Sabina

sv: Tack så mycket!

Fint :)

Amanda [SPONTAN]

Härligt med nya träningskläder :)

Emelie

härligt med lite shopping, och nya träningskläder!!=)

Marlene S.R

alltid kul med nya träningskläder!:)

linah

bra att du skrev dedär med jeansjacka;D du påminde mig om att ja måste köpa en haha!

Erika

Härliga köp :)

Jen

Snygga grejs!!

Linda [fotoblogg]

Så kul med nya träningskläder!

Emmy

Låter som en grym lördag!

sv;
Hihih jaaa värsta söt ju :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: