It's true what you heard, I'm a freak and I'm disturbed

| New in, Vardag
New in, jackan jag köpte i fredags. Dåliga bilder. 
 
Var på körlektion igår morse, drog till skolan och slutade vid 2. Åkte hem och tog det lugnt ett tag innan jag åkte till gymmet för att gå på ett gruppträningspass. Efter det och resten av kvällen pluggade jag lite, rensade bilder och kollade på serie. Sitter i skolan just nu och har engelska lektion. Var segaste skoldagen på hela veckan idag. Men imorgon är det valbooorg. Vad har ni för planer då? :D
kaffehörnan

Denna var hypersnygg

linnea

ser snygg ut :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag har helt missat att det är valborg redan imorgon!!! Panik!! Vad ska jag nu göra.

Anonym

sv: tack så mkt :) Åh vad fräsht med en vit jacka!

Felicia

fin är den, sj är jag livrädd för vitt, haha

puss

milina.blogg.se

Fin!

sussi

ja jobbar kväll valborg å morgon 1e maj haha...
så himla fin jacka =)

jonna

snygg :) har funderat på den själv också :)

♫♪ sandra

snyggt!

Emelie

Fin jacka! På valborg ska jag på fest med några kompisar :)
Sv; Jaaa jag hoppas de blir en kul vecka!

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så himla snygg:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Linda [fotoblogg]

Superfin jacka!

Life of Johanna

Snygg jacka :)

Felicia - Modell

Snygg :)

Sv: Tak så mycket!

Erika

Mycket snygg jacka :)

Emma Broberg

åh vad fin!! ha en mysig kväll, kram. <3

Abigail Owusu

snygg jacka!

Ester

Åh gud vilken fin jacka!! Var köpte du den?

natalia

snygg! :D

Aina Strand

Snygg!

KassandraPalma

Snygg!

Agnes Eriksson

åh såå snygg!
sv: åh tack! kram

VERONICA - modeblogg

Men åh vad snygg! :) Riktigt fin på dig tjejen. Perfekt till våren! Ha en underbar tisdags kväll! Kramkram

Denise

Riktigt snygg jacka! :D

Nathalie Tegelstam

Himla snygg :)
- kostade 699kr! kramar

Jenny

vilken snygg jacka! :D vad tränar du när du tränar gruppass? :) kram

Inga-Linn

Valborg redan, gud så sjukt egentligen!:)
Snygg jacka!!:D

linah

vilken snygg:D passar dig<3

Hanna Andersson

Sååå snygg!! :D

Emelie

snygg

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Åh vad snygg! :)

Josephine - Living in London

Så fin!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: