It's too late to run away from it all

| Vardag
 
Vaknade imorse och läser på facebook att första lektionen är inställd. Yees tänker jag och somnar om. Går upp två timmar senare och får läsa att även nästa lektion är inställd. Vilket betyder att jag är leeeeedig idag. Så himla skönt. Ska äta upp min frukost, byta om och sen dra ut och springa. Men, nu såg jag att det regnar. Kanske drar till gymmet istället men ska dit ikväll på ett gruppsträningspass. Vi får se. Puss&Kram
Nathalie Tegelstam

Dessa måste jag ta och lyssna på, tack för tipsen :) kram

Ida och Amanda

Älskar musik!❤

frida christina

Bra låtar!

♫♪ sandra

bra låtar! längtar tills snön försvinner här uppe, vill också ut och springa!

nathalie

åh va skönt med en ledig dag :)

Felicia

Älskar my silver lining!

puss

Johanna

bra låtar!

Nathalie Tegelstam

Ha en fortsatt bra dag :) kram

VERONICA - modeblogg

Åh så grymma låtar! :) Bra tips tjejen! Gillar verkligen din blogg, ha en fin dag! Kramkram

Milina Salihodzic

Åh vad skönt!

KassandraPalma

Har aldrig hört de låtarna förr

natalia

Ha en bra kväll :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilken positiv överraskning att bli ledig sådär:)

Liborius

men åh vad skönt med en ledig dag bara så där:D

sussi

härligt å få lite extra tid på morgonen =)

Kimmey ~ Kung varje dag

Skönt att vara ledig :)

Ida Gratte

Gutt med inställda lektioner! Hoppas du haft en go ledig dag :)

Ida Lindborg ♡

braa låtar! :D

☆Z I N J A☆

bra låtar, jag ska kolla in nirvana av sam smith:D

Emma Broberg

bra låtar :D kram <3

Erika

Härligt med ledig dag!

sv: Tack :)

Beatrice Johansson

Så himla skönt att vara ledig!:)

sv: Jaa, det var supergott:) Kramisar♥

JOHANNAOFSWEDEN ★

Åh vad skönt! :D


Sv; Tackar! :)

Linnéa

Åh, liar liar <3 grym låt

linnea

skönt att vara ledig :)

Louise

Skönt att vara ledig!!

sandra

Skönt och vara ledig :)

sv: tack så mycket



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: