I'm clumsy and my head's a mess

| New in, Vardag
Mitt nioende par converse, har även köpt nya svart Dr.Denim jeans. 
 
Hjälpte mamma att städa igår. Kollade lite på Californication och Top Model Sverige, var ute och sprang. Idag är jag riktigt trött och har haft svårt för att somna hela veckan. Det gör mig riktigt upprörd eftersom jag sovit så bra den senaste tiden, och vaknat pigg på morgonen. Men nu är väl det över.. Sitter i skolan och väntar på att lektionen ska börja. Slutar 15.20, ska jobba kvar en stund och sen dra till gymmet. Ska på ett gruppträningspass. Puss
MATILDA

Man kan aldrig få för många converse :D

Louise

Typiskt vårtecken; dags att köpa nya converse ;-)

amanda

Fin blogg! Kolla gärna in min blogg, snälla^^

Erika

Snyggt med converse!

sv: Verkligen :)

Ida Lindborg ♡

Snyggaa!

Sv: Tusen tack! :D

VICTORIA

Lust med ett bloglovinbyte? :)

Nathalie Tegelstam

Så snygga converse :)

☆Z I N J A☆

oh herre gud 9 par, gash;)

Linda [fotoblogg]

Så snygga skor!

Bex

Oj va många converse! Jag har inga alla mina har gått sönder haha....

Sv: ja det är tur att internet finns haha ska kolla upp packlista lite senare ;)<3

Johanna - A dream as a model ♥

snygga :)

VERONICA - modeblogg

Drömskorna inför våren ju, och du har den snyggaste färgen! Riktigt fina dojjer och dom bör användas flitigt, det är dom värda! :) Snyggt! Kramkram

Sarah

Snygga dom e :)

ll

snygga

Snygga!

jonna

aa väldigt gott :)

snygga! Converse kan ju aldrig bli fel! alltid snyggt!

aina [fotoblogg]

Snygga converse :)

Lollee

Snygga converse!

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina!

Linnea

Åh tack snälla du!
Fina skor! Jag vill också ha korta fast vita:)

linnea

så jobbigt när man har problem med sömnen!

JOHANNAOFSWEDEN ★

Snygga!

ll

hoppas allt är bra

Inga-Linn

SJUKT SNYGG!:D

Sv: Ja, det har jag själv?:)

Mirjam Wallmark

Snygga converse, måste också köpa ett par nya! ♡ kram

Väldigt snygga skor!!:)

natalia

En tjej har aldrig för mycket skor ;D

linah

haha oj jag har inte ens ett par!
sjukt fina iallafall:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: