I'll be running until the love runs out

| Vardag
Någon som smakat den där? ↑ Åsikter? 
 
Igår gick det bra att jobba, vi drog och tränade efter det. Kom hem, fixade mig och åkte sen in till stan. Jag och Cecilia åt en mysig middag på Jensens och efter det gick vi till Snaps på Söder. Vi tog varsin cider och satt sen utomhus och pratade. Nu sitter jag och förbereder mig inför ännu en arbetsdag. Jag måste erkänna att det var liiite jobbigt att gå upp imorse. Menmen, gymmet idag efter skolan igen. Kramis
Kaffehörnan

Vad skön kväll du hade. Gott med cider

Anonym

sv: haha ja det blir billigare ibland :) jag har aldrig smakat den där! är den god?

Agnes Eriksson

va den god? Har inte fattat om den är nyttig eller onyttig.. kram

Elaine

Tänkte testa en av de där nya smakerna :)

Lina - my art & my life

ååh älskar Jensen's alltså. Synd att närmsta restaurang ligger 12 mil bort..
Har faktiskt inte testat de nya smakerna, något du rekommenderar? :)

Michelle

Gott med mat på Jensens!! :)

sv: Eller hur.. så söt haha! :)

bexollila

var den god? :p

frida

Var glassen god? Är sugen på att testa den :)
Lycka till på gymmet sen! :)

Nathalie

Satan vad gott med glass, inte smakat den smaken dock!

Liana

Jag vet inte fall jag vågar testa den och slösa pengar på en B&J som man kanske inte gillar,haha! Men jag vet att min kompis har smakat på en annan 'greek style' fast med strawberry & shortcake,hon sa den var jätte god! Har du smakat på nån än,eller var det kanske den på bilden? Haha!
Sv: Tusen tack! :)

simone

jag har inte smakat den men skulle vilja. Hur tyckte du att den var?

Denise

Jag har inte hunnit smaka den ännu, vad tyckte du om den? :D

aina [fotoblogg]

Den ser god ut :) vill testa!

♫♪ sandra

köpte den idag, tänkte smaka den ikväll! har du smakat? vad tycker du? :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag har inte testat den, men den låter väldigt god. Vad tyckte du?

Ellen

Jag tycker typ att glassen är äckel god, hehe!

natalia

Inte smakat än iallafall ;D

Sarah Persson

Mumma!

assala

aldrig ätit den faktiskt, har dock hört att dem är riktigt goda! :)

Felicia

Nej men ser att alla äter den just nu haha

puss

Ida Gratte

inte smakat den men åå vad det är got med bj! :)

sv: Ja, absolut :)

Erika

Måste testa den där!

Nathalie Tegelstam

Mums vad gott med B&J, har faktiskt inte testat den! kram

Ida och Amanda

Så gott!

Johanna

har ni provat den smaken än! ;) får man nog ta och göra

Johanna - A dream as a model ♥

har inte smakat med vill :D

Emmy

Hoppas att gymmandet och skolan gick bra , även om du var trött :D

sv;
Jaaa verkligen, den gjorde mig glad! ^^

Sofia

Känns som alla äter den där just nu. Hur var den?

linnea

har inte smakat den än, men snaaart så :D

Isadora

Har funderar på att smaka jättelänge.. Vad tyckte du om den? Var den god? :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Var den god? :)

Olivia

Vad gott med b&j :-D

hanna

såg gott ut!

jonna

har faktiskt inte provat någon av dom nya, men dom verkar väldigt goda :)
Hoppas du får en bra påsk!

Ebba

Sv; tack :D var den god?

MATILDA

har inte smakat den men hört dåligt om den :/

katta

ser gott ut ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: