If your dreams don't scare you, they aren't big enough

| Vardag
 
Jag jobbade hos pappa igår igen, drog till gymmet efteråt. Tränade lite själv och gick sen på ett gruppass. Efter det åkte jag hem, duschade och fixade mig. Jag och Filip gick till centrum och mötte Sofia, köpte mat och sen gick vi hem till honom. Vi grillade till middag och satt sen bara och pratade. 
 
Idag har jag varit på Gillingebanan, även kallad Risk 2an. Var nervös och väldigt nojig. Men det var ganska kul och en mycket bra övning. Det är skönt att ha det gjort. Dessutom har jag lärt mig mycket och nu har jag mer förståelse och respekt för hur mycket små saker kan åstadkomma. 
 
Jag har precis kommit ut till landet. Det är här jag ska fira påsk och dessutom resten av mitt lov. Ska bli skönt att bara ta det lugnt, fokusera på att plugga, fotografera och bara vara. Som ni redan märkt har jag internet med mig så ska försöka hålla uppdatering. Ha en bra kväll! ♥ 
Inga-Linn

Skönt att komma till landet och vila ett tag!:D

Linnéa

Vilka underbara bilder, sån inspo <3

linnea

skönt med gym!

Emma

Jätte fin blogg och bilder! kram

Johanna - A dream as a model ♥

nice med gym :D

elvira

Gud så fina bilder

Kika gärna in på min blogg :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Skönt att träna, vad var det för pass du var på?

ebba

sv; tack! åh sommar så man kan gå powerwalks och springa utomhus!

Sofia

Så härliga bilder och skönt att komma igång igen! Kram!

KassandraPalma

härlig lite med lite grillning, får själv ta och göra det snart! :)

sussi

låter som en härlig kväll =)
å underbart å komma ut till landet...

Hanna

Du har en jättefin blogg!

HJJONSSON

Härliga bilder!

Så härliga inspiration bilder!

Elin

allt bra?

Nathalie Tegelstam

Älskar citatet i din rubrik! kram

Johanna - A dream as a model ♥

Glad påsk :D

Isadora

Härliga bilder!
Och Glad Påsk på dig :)

Inga-Linn

Vill ha sånna skor som är på sista bilden!:D

Linda [fotoblogg]

Låter som att du spenderar påsken på ett bra ställe!

Emma Broberg

underbar inspo!! :D ha en bra dag, kramis. <3

natalia

Duktig du e :D

linnea

härliga/snygga inspobilder! :)

Michelle

Glad påsk på dig! :)

Agnes Eriksson

GRYMMA inspobilder!!
sv: åh tråkigt, B&J är ju inte precis billigt.. kram

Skönt att komma ut på landet och bara vara! Det behöver man ibland. Hoppas du får en bra påsk! :)

Kelly

Fina bilder :D

Denise

Skönt att det gick bra på risk 2an :D

Hanna

åh så fint collage!

JOHANNAOFSWEDEN ★

Härliga bilder !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: