I can't be who you want me to be, I can only be myself

| Vardag
Jag kan ju börja med att berätta att jag har bokat tatueringstid! 20 maj är det dags för mig :D 
 
Sitter i skolan och väntar på att få gå hem, är trött på det här nu. Ska rå plugga matte när jag kommer hem och sen gå ut och springa eller promenera. Annars händer det nog inte så mycket idag. Det är ju väldigt fint väder så kanske går jag ut för att träffa någon vän. Hoppas ni får en fortsatt fin dag ♥
Emelie

Åh va kul att skaffa tatuering :D

Nathalie Tegelstam

Ser himla mysigt ut :) kram

♫♪ sandra

åh vad spännande med tatuering!

Ester

Vilken fin bild! :D

Marlene S.R

spännande med tatuering!

VERONICA - modeblogg

Gud så otroligt härligt och spännande med tatuering, ÅH vad jag vill ha en. Vad ska du göra? Gud så roligt :) Härlig bild också tjejen, så fin! Kramkram på dig fina du, ha en underbart fin kväll!

Sarah Persson

Åh så kul! :D

Filippa

Jag vill också tatuera mig! Men jag kan inte tåla smärta så får se om jag någonsin gör det! Vad har du tänkt för motiv? :D

Nathalie

Gud vad kul med tattuering!!

Ida ☯ the sky under the sea

Vad kul med tatuering!

KassandraPalma

hur ska din tatuering se ut? :)

Sofia

Oh spännande att tatuera sig. :)

Words! Rubriken alltså. Åh, vad roligt med tatueringstid! Vad är det du ska tatuera? :) Vill också tatuera.. men vågar inte, haha!

☆Z I N J A☆

åh vad kul tatuering:D

Amanda

Åh vad blir det för tatuering? :)

Johanna - A dream as a model ♥

Kul med tatueringstid :D

Millan

Kul med tatuering! Vad blir det för något?

Annster

Tack tack... :)

Vad roligt med tatto :)

Erika

Härligt med tatueringstid :)

sv: Ja, eller korall, men åt det hållet, dumt att de visar att den är rosa på hemsidan :P

Flisan

sv: hehe tack :)

vad ska du tatuera? :D

Inga-Linn

Åh, vad roligt! Jag ska nog också ta tag i det snart!:D

Michelle

Vacker bild.. och vill också tatuera mig!! (igen)! :)

Sabina

sv: Supergott!

Härlig bild :)

Caisa

Gud vad kul! Ska tatuera mig efter sommaren när jag har tagit mitt körkort och tjänat lite pengar ;) Vill ha bildbevis sen :)

jonna

tack :)
åh, kul med tatuering. Vad ska du göra :)

Olympia Thurfjell

Härlig bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: