He would always laugh and say, do you remember when we used to play?

| Natur, Vardag
Vaknade hyfsat tidigt imorse. Övningskörde hem till våra kusiner, hämtade sommardäcken, bytte de och åkte sen tillbaka dit för att lämna vinterdäcken. Efter det åkte vi till cafét min syster jobbar på, åt lunch och sen körde jag hem igen. Jag ska om ungefär en timme möta My, vet inte riktigt vad vi ska göra men ikväll ska vi typ vara med Lisa, Annie och några fler. Vi får se helt enkelt. Puss&Kram
Sofia

Vilken fin bild. :)

Hanna Andersson

Så fin bild! :)

Emma Broberg

jättefin bild :D ha en fortsatt fin dag, kram. <3

Carolina

Fint du fixat bloggen! :)

Mirjam Wallmark

Superfina blommor! Kul att övningsköra ♡ kram

Hej, allt bra? =)

HJJONSSON

FIn bild!

☆Z I N J A☆

superfin bild!
låter som en rolig dag, kul att övningsköra

emelie andersson

åh så fin bild :)

sv: ja men visst är han!

natalia

Vad kul att du fick övningsköra :D

Johanna - A dream as a model ♥

fin bild :D

Kelly

Fin bild :D

S

Hoppas din dag ha varit bra. :D

Erika

Mycket fin bild :)

sv: Eller hur!

Linda

va fin bild

Nathalie Tegelstam

Vilken otroligt fin bild :)

Tea

Så vacker bild :D

Afrodite Edreflo

åh vilken fin bild!

Ida Gratte

åå fina :)

sv: ja, supergott!

Annster

Tack tack!

Fin bild :)

Ida Lindborg ♡

Vilken fiin bild!

Sv: Tusen tack! :D

KassandraPalma

när får du ditt körkort? eller alltså, hur länge måste du övningsköra mer för att kunna få det ?

ebba

sv; åh tack :) grymt fin bild!

sandra

fin bild :)

sussi

vilken vacker bild =)
kul å övninngsköra oxå..

Linda

allt bra?:D

MALIN

din blogg blev jättefin! svar: nästa vecka? nästa vecka är jag faktiskt ledig och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: