Glad påsk!

| Natur, Vardag
Igår hann jag göra massor. Städa, byta lakan, plugga matte och körkortsteori, fotografera och spendera påsk lunch hemma hos farmor och Perre. Idag är det påsk afton, hittills har jag varit ute och sprungit, tvättat moppen och fotat. Vi ska snart på ännu en påsklunch fast hemma hos farfar och Carin. Sen ska jag plugga ännu mer. Och självklart ska jag leta påskägg. Hoppas ni alla får en bra dag ♥
Jen

Vilka fina påskbilder!
Ha en fin påskhelg du!

VERONICA - modeblogg

Men åh vad mysigt, jättefina bilder också tjejen. Vad härligt! :) Kramkram, ha en fin dag!

Inga-Linn

Glad Påsk och lycka till med pluggandet!:)

Nathalie

Fina bilder!

Ida och Amanda

Glad påsk själv!♡:D

Emelie

Låter riktigt härligt och fina bilder! Glad påsk :)

Louise

Mysigt att leta påskägg!

ebba

härliga bilder :)

Sofia

Låter toppen. Glad Påsk! :)

SAGA

Fina bilder & glad påsk på dig med!:) Kram!

☆Z I N J A☆

fina bilder
glad påsk

Johanna - A dream as a model ♥

Vilka fina bilder! Glad påsk :D

Ida Lindborg ♡

härliga bilder! glad påsk!

Sv: Tusen tack! :D

linnea

låter som två bra dagar :)

Ester

Gud vilka härliga bilder!! Hoppas att du har haft en bra dag!

Linda

fina bilder

Annster

Glad påsk :)

Liana

Glad påsk på dig med!! :D
sv: Åh tack tack taack! :D

milina.blogg.se

fina bilder!

Kimmey ~ Kung varje dag

Så fina bilder!

Emma Broberg

jättefina bilder :D ha en bra söndag, kramkram. <3

KassandraPalma

Så fina bilder! :)

Sabina

sv: Jaa det var riktigt gott!!

Fina bilder :)

jonna

härliga bilder :)

Kashma Izat

Men vad mys!!!

Filippa Wallin

Härliga bilder! kramar!

Nathalie Tegelstam

Så fina blommor :) kramkram

Denise

Jäklar vad du har hunnit med grejer! :)
Hoppas du haft en riktigt härlig påskhelg!

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Fina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: