Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
En berättelse om en man som när hans fru dör bestämmer sig för att han behöver en nystart och gör någonting oväntat – han köper ett zoo.
 
Tryck här för att se trailern. 
 
En film om en stackars familj med så många hinder i livet. De har alla fått uppleva något hemskt men som de med tiden lär sig att hantera och leva med. Den är så himla fin och älskar djuren. Tycker miljön i filmen är jätte vacker. Jag älskar scenen när de sitter i bilen med mannen som ska försöka få de att köpa ett hus, han var så himla glad och härlig och helt plötsligt säger Rosie "Vår mamma dog". Åh Rosie, världens sötaste unge. Jag älskade slutet och tycker alla borde se denna härliga film :) 
 Bild lånad från google
Nathalie Tegelstam

Super bra filmtips:)
- tack fina du! kram

Emmy

Ser sällan på film men lägger upp denna i min lista över vill-se. Verkar riktigt bra!

sv;
Jaaa, det var riktigt nice som vanligt! :D

Amanda [SPONTAN]

Tack för tipset :)

Linda [fotoblogg]

Måste ses!

HJJONSSON

Tack för filmtips!
Sv. Åh eller hur? :D

Ida Lindborg ♡

Åh den är fantastisk!!

Sv: Tusen tack! :D

Hanna Andersson

Bra tips!! :D

Johanna

Kul med lite filmtips! Kram

ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Måste ses :D

Emelie

Bra tips den verkar bra :)
Sv; Tack!

Life of Johanna

Tack för tipset, den skall jag be sambon fixa hem på en gång :)

Javisst var klänningen snygg :)

♫♪ sandra

den är faktiskt bra!

Sofia

Den lät bra. :)

milina.blogg.se

den verkar bra!

Sara - Mamma till Nova&Levin

Hur ser veckan ut? :)

Julia

Önskar dig en helt underbar onsdag och Valborg. Kram

Aina Strand

Jättekul att du tipsar om filmer så ofta :)

sussi

låter som en riktigt bra film =)

Jenny

den verkar så bra den filmen :)

- aha okej, det är väldigt roligt cx! :) kram

jonna

tack :)
åh, denna måste jag se! :)

Ida ☯ the sky under the sea

Den där vill jag se!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: