Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Tobey har precis kommit ut ur fängelset. Trots det bestämmer han sig ändå för att vara med i ett cross country race. Han vill hämnas sin före detta affärspartner som satte dit honom. Med det är också hans gamla partner som har planlagt racet och som sätter ett pris på Tobeys huvud så fort tävlingen startar.
 
 
En actionrulle som jag trodde skulle vara väldigt lik Fast and furious filmerna, men det var den faktiskt inte. Jag trodde även att jag skulle veta vad som skulle hända, alltså att filmen var förutsägbar. Men det var den inte heller. Jag blev poisitivt överraskad och tyckte att den var mycket bra. Många snygga killar med, alltid bra att ha ögongodis. Jag gillade att Julia var så himla envis och vägrade lämna Tobey. Många otroligt roliga scener, till exempel när de skulle tanka utan att stanna. Grym film!
 Bild lånad från google
Kimmey ~ Kung varje dag

Bra tips :)

Nathalie Tegelstam

Tack för filmtipset, precis vad jag behövde :) kram

linnea

åh den måste jag se! låter som något jag skulle gilla :)

Johanna

Åh denna film måste jag se! Kram

Carolina

Haft en bra dag idag? :)

l

den vill jag se

Linnéa

Åh, den måste ju ses <3

frida christina

Vilket bra tips!

Denise

Vilken snygging! Dock gillar jag inte actionfilmer alls..

Sofia

Låter bra. :)

Mirjam Wallmark

Den lät bra! ♡ kram

Ida Lindborg ♡

Verkar vara bra! :D

Flisan

sv: haha :P

den där filmen e grymt bra :D

nathalie

kanske man borde ta och se då :)

KassandraPalma

har aldrig förstått need for speed :/

Agnes Eriksson

åh borde se den!!
sv. åh visst är den!

sussi

älskar den filmen =)

Emmy

Låter riktigt spännande!

sv;
Sannerligen, sannerligen :)

linellas

låter bra👍👍

frida christina

Kollar du mycket på film?

Charlotta Hägg

Sv: Jaa, helt underbart ju!! :) och den filmen vill jag verkligen se!

Kajsa

Jag älskar fast and furious filmerna, så kanske gillar denna med. Måste se :D

KassandraPalma

Förstår inte filmen eller varför de gjorde filmen haha



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: