Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Kelly Dovers sexåriga dotter Anna och hennes bästa vän Joy försvinner på Thanksgiving och när polisen inte lyckas koppla den misstänkte kidnapparen Alex Jones till fallet, tar Kelly saken i egna händer. Med en känsla av svek från polisen tar han det desperata beslutet att kidnappa Jones för att tvinga fram ett erkännande. Men är Jones gärningsmannen eller är han ett offer? Tiden rinner iväg och Loki, polisen som är kopplad till fallet, får en övermäktig uppgift att rädda en situation som försvåras för var minut.
 
Tryck här för att se trailern. 
 
En film som är ganska sjuk, samtidigt som den är spännande. På något sätt kan man förstå Keller men ändå tycka att han är grym/elak som gör som han gör mot Alex. Tycker så himla synd om Alex så här i efterhand. Jag gillade verkligen slutet, man förstod vad som skulle hända även om det inte visades. Tycker dessutom att Loki/Jake Gyllenhaal är otroligt snygg. Älskar hans tatuering på halsen, frågan är bara om den är riktigt eftersom andra bilder inte visar den. En film som skulle kunna vara verklighetsbaserad, mycket bra. 
Bild lånad från google
kaffehörnan

Vad fin design du fått

KassandraPalma

Ska nog se den filmen :)

V I L M A L A ♔

Åh älskar filmtips tack :D

MATILDA

den är riktigt bra =)

Carolina

Åh den där filmen är bra!

Tackar :)

♫♪ sandra

tack för tipset!

☆Z I N J A☆

bästa filmen!

Michelle

Verkar spännande!

linnea

jag tyckte den var liiite långtråkig för min smak, men jag gillar storyn och handlingen var ju sjukt bra. ganska hemsk på nåt sätt, och jaaa gyllenhaal är riktigt snygg, hehe :D

milina.blogg.se

den verkar bra!

Isadora

Har länge funderat på att se den (mest för att Hugh Jackman är med).. Men slutar den dåligt eller? För då vill man ju inte se den haha

Erika

Den där lät fruktansvärt spännande! :)

den har jag aldrig sett! :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

den är väldigt bra, såg den runt julen

Anonym

sv: jaa är riktigt nöjd med setet :) den där filmen har jag också sett!

SALLY

verkar bra !

Ida Lindborg ♡

Verkar vara bra!

Sv: Åh taack! :'D

Nathalie Tegelstam

Super bra tips, behöver verkligen nya filmer att se :) kramkram

sussi

spännande =)

sandra

Låter som en riktigt bra film :)

Charlotta Hägg

Sv: Tack:) Det låter verkligen som en bra film!! Finns den att ladda hem eller hyra? Eller bio? :) KRAM



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: