Film betyg

| Filmbetyg
 
4/5 hjärtan
I denna actionkomedi blir två poliser omplacerade och får ett nytt uppdrag som ”under cover-poliser” på en gymnasieskola. De tvingas byta sina polisbrickor och vapen mot ryggsäckar och läxböcker – allt för att att infiltrera ett gäng ungdomar och för att lösa den illegala droghandel som inträffat
 
 
Den här filmen har jag tänkt att jag ska kolla på många gånger men det blev aldrig av. Den var rolig och det fanns många scener att skratta åt. Till exempel när de tror att de ska gå ut och vara "bad-ass" poliser men istället cyklar de runt i en park. En annan var när de skulle köra på varandra med bilen och Schmidt ligger på marken och säger att han bajsat på sig. En annan var fest de höll tillsammans! En ganska så rolig film men alldeles för osannolik. Det kanske var mening, vem vet?
 Bild lånad från google.
Carolina

Den låter ju bra, gillar även han med vit kostym, vad han nu än heter... ^^,

Sofia

den är ju så bra :D

Amanda [SPONTAN]

Älskar den!

Mirjam Wallmark

Haha den är bra, har dock inte sett klart hela!:) kram

Hanna & Havsa

Jättefin blogg!
Kolla gärna in våran blogg :)

☆Z I N J A☆

channing tatum är så snygg

JOHANNA

Jättefin blogg! :-)

Felicia

Hahah verkar ju kul!

puss

Jen

Älskar skådisarna!

dite

åh den där måste jag se, älskar channing tatum haha!

jessica

Kan va med nån annan gång :)

Haha den filmen är så himla bra!

Emma Broberg

verkar bra ju! :D ha en bra söndag, kram. <3

Sara Mamma till Nova&Levin

Ha en fin dag.

natalia

Kanske blir den filmen jag tittar på idag :D

PS. Var gärna med i min tävling på bloggen :)

sussi

kanske måste se den då =)

MATILDA

den är bra =)!

VERONICA - modeblogg

Men åh, om inte detta är världens bästa film så vet jag inte vad. SÅ rolig och SÅ grym, bara älskar den! :) Underbar ju, haha. Bra filmtips till söndags kvällen! Kramkram

milina.blogg.se

får ta och se den!

Mikkis

Åh, har velat se den riktigt länge! Channing Tatum är ju så bra!:) Får ta och se den nu eftersom jag har hört så mycket bra om den :)

Anonym

sv: tycekr jag med :) älskar den filmen!

Linnéa

Åhå den måste jag kolla in :p

Linda

älskar den filmen

Ida och Amanda

åh älskar, älskar, älskar!!!!

Johanna

Tycker denna film är riktigt bra! Kram

Ida ☯ the sky under the sea

Ahhhhh älskar den där filmen! Så himla kul! Jag skiter i att den är lite orealistisk så kul som den är, hahah. Så fint att Johnny Depp är med i slutet också, uncredited :)

Ida Lindborg ♡

hAHAAAA ÅÅÅÅH VÄRLDENS ROLIGASTE FILM!!!! Har nog aldrig skrattat så mycket innan som jag har när jag såg denna filmen haha, bara längtar tills sommar då tvåan kommer! av mig får den 11 av 10 stjärnor;)

Sv: jadå absolut! själv? :D

Bexollila

Å jag gillar den filmen och channing mums så snygg han är!!

linnea

haha den där är så rolig! :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Den är bra :)

Elaine

Har tänkt se den, men blir inte av för mig heller...



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: