Film betyg

| Filmbetyg
 
1/5 hjärtan
Påls största dröm är att hålla på med musik. Det vet barndomsvännerna Lena och Johnny, det vet också farfar Rolle även om han helst av allt skulle se att Pål skaffade sig ett redigt jobb. När Prinsessan Eva dyker upp som en virvelvind i sommarnatten och fångar Påls uppmärksamhet upptäcker hon att hon delar hans dröm. Problemet är att det enda som står mellan Pål och drömmen är hans egna tvångstankar som gång efter en annan får honom att spåra ur precis när som mest står på spel.
 
Tryck här för att se trailern. 
 
En otroligt seg, konstig och rätt så värdelös film. Det tog mig tre dagar att orka kolla klart på den. Jag satt i stort sett hela tiden och undrade vad fan jag tittade på. Ville bara stänga av men tvingade mig själv att kolla klart. Aldrig igen säger jag bara. Håkan Hellström gillar jag inte heller. Men, scenen i början när de blev jagade var rolig. Någon som tycker att den här filmen är bra? Berätta i så fall för mig vad som var bra :)
 Bild lånad från google. 
Life of Johanna

Ja, den skulle jag inte ens se, för jag gillar inte hans låtar.

♫♪ sandra

jag älskar adam lundgren och håkan hellström men tyckte inte heller om filmen =/

Mirjam Wallmark

Har också sett den där filmen och tycker inte heller att den var speciellt bra! Av mig får den nog en 2/5 ♡ kram

Nathalie Tegelstam

åh vad tråkigt, jag som hade velat se den :O kram

Johanna

Själv så gillar jag inte riktigt svenska filmer och inte Håkan Hellström så mycket heller för den delen. sååå jag tänker inte se den. men många säger att den är bra, förmodligen gör dom det för att dom gillar Håkan Hellström..haha ja ;)

linahh

haha oj bara ett hjärta xd ska inte se den då

Ida och Amanda

Har inte sett den men verkar då inte bra!♡

Erika

Tyckte redan från början när jag läste om den där att den inte alls verkade bra..

Emmy

Vad tråkigt att den inte var speciellt bra! Finns filmer som är riktigt bra som man på ett eller annat sätt tvingas dela upp och ser klart över två gånger, men tre dagar säger väl allt om filmen...

sv;
Aaah hihi, det var väldigt mys ^^

V I L M A L A ♔

Åh jag hillar den för de är håkans låtar <3

KassandraPalma

Filmen ser helt tråkig ut, kommer nog aldrig se den... Tycker inte heller om Håkan

jonna

åh, den filmen tittade jag på i 10 minuter, sen pallade jag inte mer :) Vet inte om jag ska se klart den eller inte. Den verkar, som du säger, seg och konstig. :)

Linda [fotoblogg]

Har inte sett den, och det verkar inte heller vara en för mig :/ Synd att den var dålig!

sussi

ja lät inte som nån höjdare precis :/
glad påsk...

Kimmey ~ Kung varje dag

Jag älskar filmen, har sett den flera gånger! Fast jag kan inte säga varför jag tycker om den så mycket, jag bara gör det liksom!

Julia

Jag tyckte att den var grym, grät som ett barn i slutet. Tror att man kanske måste gilla Håkans musik för att kunna relatera till filmen dock, jag hade redan massa känslor kopplade till musiken och då förstärktes antagligen alla intryck från handlingen.

FrökenTV, bloggen om tv och film

gillade inte heller den, sjukt seg...
Hört många som gillar den dock men man kan ju undra varför.

Mizca

Det är en bra film, men jag förstår inte heller den. Ganska seg och jag hängde inte riktigt med!

Ida ☯ the sky under the sea

Jag tyckte den var skitbra! Rolig och speciell. Tycker det är snyggt att den är inspirerad av Håkans musik, trots att jag inte är nåt fan :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Jag trodde faktiskt den skulle vara bättre än den var.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: